Veltins Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg trenger navnet på noen bra bøker om psukologi. De må være om menneske sinnet. Hvordan maniplurere det. Skal være om psykologi timer. Lære deg hva psykologer gjør med pasienter, tankegang osv Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Som folk har gjort det klinkande klart i den andre tråden, så har du ingenting å tjene på å skulle lure psykologen og komme han i forkjøpet. Han er ikkje der for å skade deg. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Dette er ikke for det samme! Jeg skal li psykolog eller data programmerer når jeg blir atten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1220165 Du klarer deg fint med 1 tråd, Svarene du har fått der er gode. Har du mer å spørre om kan du gjøre det i nøyaktig den samme tråden, da vil du få fler svar. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg