toalettpapir Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei.. jeg får denne beskjeden på facebook hver gang jeg logger meg på, også blir siden hengt opp. Det gjelder bare ved bruk av Safari (jeg har mac). "Your access to Facebook was redirected or blocked by a third party at this time, please contact your ISP or reload" Jeg har ingen anelse på hvorfor den dukker opp. Jeg har beskyttet nett som jeg deler med familien min hjemme og en gammel fyr nede i hybelen. Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med problemet mitt. Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det er ikke tilfeldigvis en skole-PC? Lenke til kommentar
toalettpapir Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 nei, det er en mac som jeg kjøpte for 2 mnd siden Lenke til kommentar
ElizabethFina Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 nei, det er en mac som jeg kjøpte for 2 mnd siden Men om du har gått med pc'en din til nettverksansvarlig på skolen og fått noe installert på pc'en av ham, er det nok det som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå