hasoere Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg vurdere å kjøpe meg Hyundai L70A LCD skjerm. Jeg lurer da på hvordan den takler lavere oppløsninger enn 1280*1024. Hvordan er det feks å spille spill i 1024*768? Flimrer den, eller er det helt greit? Noen som har noen andre synspukter eller kommentarer i forhold til å kjøpe den skjermen? -Håvard Lenke til kommentar
Bjorn-Ove Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg har hatt en slik skjerm i en måneds tid nå...har for det meste spilt RTCW på 800x600, og det går fint. Du får selvsagt ikke optimalt bilde...men slik jeg ser det, så er det mer en godt nok. Det kommer jo alt an på hva slags skjermkort du har og hva det klarar av oppløsning. Jeg har et gammelt Creative Riva TNT kort med 16MB RAM...ikke akkurat en verdensmester... :smile: Bjørn-Ove Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Tenker på den skjermen selv, med min 15.1" er TRAGISK i 800*600 så jeg vet da svarten Maskina klarer 1280*1024 med CS (som er det eneste jeg spiller, på lan hver helg) klarer jo ikke den oppløsningen Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Ja, men da var den bestilt, så får vi se hvordan det går. Vi har noen multiQ skjermer på jobb, og de takler 1024*768 helt glatt, så da får vi håpe at Hyundai også gjør det... Lenke til kommentar
Bjorn-Ove Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Det går heeeelt fint... Bjørn-Ove Lenke til kommentar
bjsolheim Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Fikk Hyundai l70a skjermen for en uke siden og er imponert. Kjører digitalt fra mitt Geforce3 kort og det går som en drøm. Alle bekymringer om etterslep er gjort til skamme. Max Payne går som en drøm. Utrolig fin og skarp. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå