fiskebollebiff Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nå er det bare en liten sky, varierer mye. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som så ryttern/hesten som red forbi og bort til gården til venstre? Folk holder tydeligvis stand der de bor, men snur vind så blir det vel en annen dans på roser Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 nå har island åpnet verdens største svovelfabrikk og nå er det 75% sjangse for at de åpner en større svovelfabrikk. prøver de å bli rike? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kong Harald kjørte selv fra Slottet til KøbenGa alt for å rekke dronning Margrethes 70-årsdag. Dagbladet. Wow, der har du noe å være stolt av. Kjører selv og greier, det er ikke bare, bare. Jeg skjønner at han "ga alt" ved å faktisk sette seg foran rattet selv (for en prestasjon!), men jeg driter faktisk fullstendig i det. Nå begynner virkelig disse "[insert norsk "kjendis"] askefast.. rekker muligens ikke å mate fuglen"-nyhetene å ta av litt for mye.. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg ser for meg kongen stanse og lete febrilsk etter småpenger til tollen ved Øresundbroen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hadde vært så altfor bra om han hadde glemt penga hjemme og ikke kom seg forbi. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Når var kongen ferdig i statsråd? Hadde vært morsomt å vite hvor hardt han tråkket på gassen nedover. Hvilken motor sitter i 7-serien han kjørte nedover? Endret 16. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 og så sakt at han er kongen i norge og de i bommen ikke tror på han Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kong Harald kjørte selv fra Slottet til KøbenGa alt for å rekke dronning Margrethes 70-årsdag. Dagbladet. Wow, der har du noe å være stolt av. Kjører selv og greier, det er ikke bare, bare. Jeg skjønner at han "ga alt" ved å faktisk sette seg foran rattet selv (for en prestasjon!), men jeg driter faktisk fullstendig i det. Nå begynner virkelig disse "[insert norsk "kjendis"] askefast.. rekker muligens ikke å mate fuglen"-nyhetene å ta av litt for mye.. Eneste jeg klarer er å være skuffa. Og da mener jeg over dagbladet Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kong Harald gjør jobben sjøl. "Jeg betaler ikke bompenger, gutten min. Jeg er helt Konge" Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg lurer på hvordan sommeren i Europa blir hvis utbruddet fortsetter. Jeg hadde litt planer om togferie, men spørs om ikke togene blir veldig fulle nå som ingen kan ta flyet lenger. Eller kanskje utbruddet tar slutt snart. Det hadde vært deilig. Ellers fint om vi kan dempe litt smalltalken om kongen, da det er OT her. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 setter vel farten på hurtig tog utbyggingen i Norge Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg lurer på hvordan sommeren i Europa blir hvis utbruddet fortsetter. Eller hvis mega-vulcano Katla fyrer løs i fellesferien juli måned, da snakker vi totalt kaos satser på norgesferie i år Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Jeg lurer på hvordan sommeren i Europa blir hvis utbruddet fortsetter. Eller hvis mega-vulcano Katla fyrer løs i fellesferien juli måned, da snakker vi totalt kaos satser på norgesferie i år Tja, det kan godt hende det blir skitur til sommern hvis Katla fyrer opp i tillegg Øyfjellsjøkulen er nok ikke sterk nok til å skaffe oss mer vinter aleine. Endret 16. april 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Gah dette ser kjipt ut for meg som skal tilbake til Wales for å studere etter påsketid..... skal fly fra trondheim til birmingham via kjøben på søndag men ser ikke lovende ut. så nå er spørsmålet om jeg skal finne fram pappskiltet og haike nedover, sloss meg til togplass, sykle, gå eller ta kajakken fatt og padle. om dette blir varende lenge så tror jeg nok jeg avlyser studiene i Wales og går over til ntnu, men vil egentlig ikke tenke så langt framover ikke gøy for en fattig student å bryte seg løs på en reise med tog til Storbritannia, noe som ser ut som tilfellet akkurat nå. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nå kom akkurat siste oppdateringen fra det såkalte VAAC i london. Full stans i hele morgen. Bare vind fra vest. Lenke til kommentar
Olympico Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 BRITAIN: "What the fuck, Iceland?!?! Why did you send us volcanic ash? Our airspace has been shut down!" ICELAND: "It's what you asked for isn't it?" BRITAIN: "NO!!!! CASH!!! Cash, you dyslectic asshole. CASH!!" ICELAND: "Ooops..." Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvorfor sier ikke Avinor liksågodt med det samme at det ikke blir noe regulær flytrafikk før tidligst ca. neste fredag/lørdag? Langtidsvarslene (frem til tordag) fra met.no met.is. met.uk peker alle samstemt i samme retning, nemlig nord/nordvest vind fra Island. I stedet for å servere disse 6-timers intervallene som bare holder folk på allerten & stressa, kunne de heller kalt en spade for spade Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Fordi da tapes enorme summer hvis vinden skulle snu, noe den ofte gjør. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 De (flyselskapene) sier jo de taper penger nå også (under 6-timers intevall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå