Mr.M Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Terrorlovgivningen? George W. Bush har gått av. Han er vel eneste som kunne sett en "sammenheng" med terror Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Stoltenberg sitter fortsatt i Madrid og er "grooving on it". Burde han ikke ha vært på vei i bil nå? For ukomfortabelt? Fortsatt i Madrid Endret 16. april 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 kan noen forklare meg hvor denne tåka er hen, de sier store mengder over sørlandet, men her er det til tider skyfritt!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Media lager så stor sak ut av disse skyene, babler om kreft og bilvasking. Eneste som har påvirket meg er stansen i flytrafikken. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Stoltenberg sitter fortsatt i Madrid og er "grooving on it". Burde han ikke ha vært på vei i bil nå? For ukomfortabelt? Fortsatt i Madrid Kan han ikke ta spania-expressen som andre folk? Avreise imorgen tidlig 06.00 fra La Bar Rosaleda http://euroexpress.no/spania/spaniarute.html Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) kan noen forklare meg hvor denne tåka er hen, de sier store mengder over sørlandet, men her er det til tider skyfritt!! Askeskyen er tynn som fy, og ligger på over 10 000 meters høyde de fleste steder og du vil derfor ikke se eller merke den, med mindre det regner over skyen og partikler blir med regnet ned til deg. Mener jeg å tro, correct me if i'm wrong. Endret 16. april 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Den er på grensen til umulig å se med det blotte øyet ja. Jeg så et svakt, grågult dekke på himmelen i morgentimene i dag, som er det nærmeste jeg har vært å se asken. Det kan jo selvfølgelig også ha vært skyer. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ny askefront tilbake på Tirsdag i følge Aftenposten.no. Ser dårlig ut med tanke på fly neste uke Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvis skyene ligger på 10 000 meter, hvorfor kan man da ikke fly kortere ruter: Værnes-Gardermoen osv...? Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Noen som er på vestlandet, eller andre plasser for den del, som har gått tur og merket en helt jævlig smak i munnen? I Stavanger regner det bittelitt og med en gang det begynte å dryppe ble det helt jævlig å være ute. Kommer garantert ned svovel eller noe med regnet fra atmosfæren. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 JEG VIL SE ASKESKY NÅÅÅÅ!! Her er det bare blå himmel, media lurer oss, det har de gjort hele tiden Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, men det kan ikke være så ille, 75 % sjanse for at katla går av? hmm, kanskje.. Vel gleder meg fortsatt over at alle lærerne er i praha:) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Så det er slik det henger sammen. Red.: Får legge ved link da den forminskes. http://bildr.no/image/628527.jpeg Haha, pappa fikk samme mailen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Håper Katla smeller hardt som f så fort som overhode mulig Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Stoltenberg sitter fortsatt i Madrid og er "grooving on it". Burde han ikke ha vært på vei i bil nå? For ukomfortabelt? Fortsatt i Madrid Jeg skjønner virkelig ikke hva alt dette styret rundt Stoltenberg er. Jensemann har sikkert en haug med folk som jobber med å få ham heimatt, og som tar seg av arbeidet han ikke får gjort i mellomtiden. De jeg virkelig synes synd på er folk som ikke får giftet seg, begravet sine kjære, eller folk som har spart opp og gledet seg til utenlandsturer osv. Jens kan ta seg en daddel mens han sitter og koset seg med iPad'en sin. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, men det kan ikke være så ille, 75 % sjanse for at katla går av? hmm, kanskje.. Vel gleder meg fortsatt over at alle lærerne er i praha:) Er vel bare statistiske "beregninger" det der, men man har vel sett at Katla har blitt litt små-aktiv i det siste? Håper Katla smeller hardt som f så fort som overhode mulig Nesten så jeg er litt enig.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Håper Katla smeller hardt som f så fort som overhode mulig Nesten så jeg er litt enig.. Ka i h**** er det dere feiler? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Dersom den skal sprenge så er det da best om den gjør det så fort som mulig? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Håper Katla smeller hardt som f så fort som overhode mulig Nesten så jeg er litt enig.. Ka i h**** er det dere feiler? Dude, jeg vil ikke at folk skal daue og sånn, men som jeg har sagt tidligere: det er litt spennende å se hva mennesker gjør, hvordan de tilpasser seg, når ting ikke går etter planen som de er så avhengige av. Og Katla vil vel gå til helvete en gang i ikke så altfor fjern fortid uansett, hvorfor ikke bare ta det nå? Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, men det kan ikke være så ille, 75 % sjanse for at katla går av? hmm, kanskje.. Vel gleder meg fortsatt over at alle lærerne er i praha:) Er vel bare statistiske "beregninger" det der ja og det var vel bare basert på 4 tilfeller:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå