Gå til innhold

Aske fra vulkanutbruddet på Island på vei mot Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan noen forklare meg hvor denne tåka er hen, de sier store mengder over sørlandet, men her er det til tider skyfritt!!

 

Askeskyen er tynn som fy, og ligger på over 10 000 meters høyde de fleste steder og du vil derfor ikke se eller merke den, med mindre det regner over skyen og partikler blir med regnet ned til deg. Mener jeg å tro, correct me if i'm wrong.

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Stoltenberg sitter fortsatt i Madrid og er "grooving on it". Burde han ikke ha vært på vei i bil nå? For ukomfortabelt?

 

 

Fortsatt i Madrid

 

Jeg skjønner virkelig ikke hva alt dette styret rundt Stoltenberg er. Jensemann har sikkert en haug med folk som jobber med å få ham heimatt, og som tar seg av arbeidet han ikke får gjort i mellomtiden. De jeg virkelig synes synd på er folk som ikke får giftet seg, begravet sine kjære, eller folk som har spart opp og gledet seg til utenlandsturer osv. Jens kan ta seg en daddel mens han sitter og koset seg med iPad'en sin.

Lenke til kommentar

Ja, men det kan ikke være så ille, 75 % sjanse for at katla går av? hmm, kanskje..

Vel gleder meg fortsatt over at alle lærerne er i praha:)

 

Er vel bare statistiske "beregninger" det der, men man har vel sett at Katla har blitt litt små-aktiv i det siste?

 

Håper Katla smeller hardt som f så fort som overhode mulig :new_woot:

 

Nesten så jeg er litt enig.. :D

Lenke til kommentar

Håper Katla smeller hardt som f så fort som overhode mulig :new_woot:

Nesten så jeg er litt enig.. :D

Ka i h**** er det dere feiler? :mad:

 

Dude, jeg vil ikke at folk skal daue og sånn, men som jeg har sagt tidligere: det er litt spennende å se hva mennesker gjør, hvordan de tilpasser seg, når ting ikke går etter planen som de er så avhengige av. Og Katla vil vel gå til helvete en gang i ikke så altfor fjern fortid uansett, hvorfor ikke bare ta det nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...