A-Jay Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Huff. Jeg synes nå litt synn på de stakkars islenderne, bare problemer for dem, ikke nok med at de har gått konkurs og det er vulkan utbrudd som rammer andre land, så har de flom i tilegg! Men er det ikke verre en at vinden plutselig snur så flyr aska en annen vei ? Bort fra Norge med andre ord ? Så snur den igjen og alt stopper opp atter en gang. Dette er ikke riktig over før utbruddet er over. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Har en venn som skal til Oslo neste torsdag kveld. Er det noen her som våger å spekulere i hvorvidt dette bare er å glemme? Endret 16. april 2010 av Lokii Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Har en venn som skal til Oslo neste torsdag kveld. Er det noen her som tør å spekulere i hvorvidt dette bare er å glemme? skal få besøk fra italia på onsdag selv, men må si jeg er skeptisk.. men hvis vinden snur over helga eller at vulkanen roer seg, bør det ihvertfall gå med innenlandstrafikk innen torsdagen vil jeg tro - tok jo ikke lang tid nå før de åpna igjen fra værnes og nordover.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg håper dette er over etterhvert egentlig. Har en far i NY som jeg vil ha hjem etterhvert De driver å snakker om at de skal fly ned i Europa å ta bil opp nå da så. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det går seg til i løpet av helgen. Grenser for hvor lenge vi mennesker gidder å være vulkan-gisler. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Media har ihvertfall fått en ny krise som kan maksimeres. "Askefast" er det nye ordet. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Askefrykt!! For de som ikke var helt sikre på den siste hypen rundt "ting-du-ikke-kan-påvirke-men-bør-være-redd-for" Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Dagbladet har ikke en gang tatt sg tid til å sjekke kildene sine ordentlig. Det heter faktisk Kongsberg, og ikke "kongsverg". Men uansett, blir interessant hvis det skal regne aske i natt. Hittil har jeg ikke sett noen svovelskyer og here er det fint vær og ikke en sky på himmelen. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg håper dette er over etterhvert egentlig. Har en far i NY som jeg vil ha hjem etterhvert De driver å snakker om at de skal fly ned i Europa å ta bil opp nå da så. Nå er jo det snakk om at vinden snart kan dreie asken sørover over Europa. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg håper dette er over etterhvert egentlig. Har en far i NY som jeg vil ha hjem etterhvert De driver å snakker om at de skal fly ned i Europa å ta bil opp nå da så. Heter du Stoltenberg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ai. En kompis av meg og faren hans var på Metallicakonsert i Oslo. De måtte kjøre helt opp til Tromsø på grunn av asken og halvveis på vei streika bilen så nå må de ta buss. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg håper dette er over etterhvert egentlig. Har en far i NY som jeg vil ha hjem etterhvert De driver å snakker om at de skal fly ned i Europa å ta bil opp nå da så. Heter du Stoltenberg? Jens Stoltenberg er i Madrid nå da. Lenke til kommentar
Olympico Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Kan denne askekyen tenkes å blokkere stråling fra solen, slik at den globale oppvarmingen bremses opp, og at det ikke blir nødvendig å opprette en ny verdensregjering i Cancun i høst? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jens Stoltenberg er i Madrid nå da. I MADRID: Her sitter Jens Stoltenberg i Madrid. I går satt han askefast i New York. Foto: STATSMINISTERENS KONTOR I går satt han askefast i New York. Foto: STATSMINISTERENS KONTOR I går satt han askefast i New York. askefast FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er du askefast? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jens Stoltenberg er i Madrid nå da. Har jo blitt en thriller i seg sjøl hvor jensemann befinner seg. Sjøl mistenker jeg ham blir plukket opp av en norsk ubåt i Biscayabukten i nattens mulm & mørke, i beste 007 stil, og ved hjemkomst til fedrelandet paradert opp Karl Johan av en gjeng fra gutta-på-skauen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da har jeg nettopp booket fly for neste fredag. Så faen ta Avinor hvis ikke ting er i orden før det. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Da har jeg nettopp booket fly for neste fredag. Så faen ta Avinor hvis ikke ting er i orden før det. Ja, Avinor har jo selvfølgelig full kontrol over vulkaner på Island og vindretningen i norskehavet. *sarkasme* Du må jo skjønnne at det ikke er Avinor sin feil? Først er du dum nok til å booke billetter i nær framtid, og så kommer du hit og anklager Avinor for at naturen går sin gang. :!: Endret 16. april 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Det er vel ikke akkurat noe sjakktrekk å begynne å booke fly nå. Dem vet jo enda ikke om vulkanen gir seg med det første. Og selv om asken blåser vekk fra Norge, kan jo resten av kontinentet fortsatt ha flyforbud. Endret 16. april 2010 av TechTiger Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Kan denne askekyen tenkes å blokkere stråling fra solen, slik at den globale oppvarmingen bremses opp, og at det ikke blir nødvendig å opprette en ny verdensregjering i Cancun i høst? Ja. @ArilC: Det blir askesommer i år Endret 16. april 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå