Olympico Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Når skjedde det sist en alvorlig flyulykke i Norge? Når sist hadde vi et aske-teppe over Norge/europa? Det er du som påstår at flyselskapene ikke er opptatt av sikkerhet. Hva legger du til grunn for denne påstanden? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 http://en.vedur.is/earthquakes-and-volcanism/earthquakes/ Lite å gjøre så kan man sjekke ut denne siden. 53 jordskjelv på 48 timer? Kan vel ikke si at Island er helt stabil for tiden. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 har de godt av, med den dårlige økonomistyringa, vulkanene og det dumme språket deres Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 har de godt av, med den dårlige økonomistyringa, vulkanene og det dumme språket deres Kva er gale med språket? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hørte at det var over hundre år siden sist gang den vulkanen var aktiv, og det varte ca halvt år før den stoppet! Blir vel katastrofe hvis det skjer denne gangen også? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 har de godt av, med den dårlige økonomistyringa, vulkanene og det dumme språket deres Her trengs en forklaring, hva er dumt med det språket? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det islandske er jo sykt tøft! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Noen som vet om det finnes en aske mod til Flight Sim X? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Haha! Flight Sim X iceland edit. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Når skjedde det sist en alvorlig flyulykke i Norge? Når sist hadde vi et aske-teppe over Norge/europa? Det er du som påstår at flyselskapene ikke er opptatt av sikkerhet. Hva legger du til grunn for denne påstanden? Hvor påstår jeg det? Du må lære deg se nyansene i det folk skriver Eneste jeg har skrevet er indirekte om økt risiko Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Stemmningsrapport Eyjafjalla idag (for de som evt. ikke kommer inn på Live Cam) Synes nesten nyhetene "underdriver" aktiviteten "i ferd med å slokne" osv.? Mindre enn i begynnelsen, men fortsatt så pøser det ut en del synes jeg Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 det kommer heftig mye aske ut ja. Det se ut som det blåser en del rett bortover bare. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hørte at det var over hundre år siden sist gang den vulkanen var aktiv, og det varte ca halvt år før den stoppet! Blir vel katastrofe hvis det skjer denne gangen også? Den varte i 2 år sist det var utbrudd. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Var det ikke i 18 måneder den spøy ut aske? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Det se ut som det blåser en del rett bortover bare. Vind har nok en god del å si ja Ser den nå er på vei til å reise seg, og det fører vel asken (det som er igjen) lengre avgårde igjen (kl.16.30) Endret 21. april 2010 av Mekkus Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nå har VAAC (Volcanic Ash Advisory Centre) i London lagt ut en ny prognose som viser at Bergen, Haugesund, Stavanger, Kristiansand og muligens Ålesund kan bli stengt midt på dagen i morgen: Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Var det ikke i 18 måneder den spøy ut aske? har ikke hørt noe om at den spøy ut aske konstant i 18mnd, men det var aktivitet i 18mnd av varierende art.. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det høres nok mer sansynlig ut ja. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Lørdag østlig vind 28 m/s (full storm) vil kanskje puffe aske-føyka bort til USA? På tide de får smake og! Allah Akbar Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 I dag sto jeg opp 6:00 pakket alle sakene mine gjorde meg klar til å gå og akkurat i det jeg skulle ut døra fikk jeg to meldinger om at flyene mine er cancelled. Fy fuckings faen i helvete sier jeg bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå