Joaaso Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Vårt team på Island ser Hekla og avkrefter ryktene om utbrudd. De få mediene som har meldt dette har nå trukket "nyheten". Kjetil H. Dale TV 2 på twitter Endret 19. april 2010 av Joaaso Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Falsk vulkan-alarm fra Island Webkamera hos Islands rikskringkaster viste feil. aftenposten Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Falsk vulkan-alarm fra Island Webkamera hos Islands rikskringkaster viste feil. aftenposten Veldig bra gjort Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Islands rikskringkaster, RUV, satte mandag en støkk i mange da det ble meldt om røykskyer og mulig utbrudd fra Islands største og sinteste vulkan, Hekla, ved 18.30-tiden mandag kveld. Vi som trodde Katla var værste, så fins det altså ei enda værre storesøster? Blir enda mer bekymret når jeg googlet statistikken om Hekla The following eruptions in Hekla, producing both lava and tephra, occurred in 1158, 1206, 1222, 1300, 1341, 1389, 1510, 1597, 1636, 1693, 1766, 1845, 1947, 1970, 1980, 1991 and 2000. Skal vi se, hmm 10-års intervall [fyll inn her] Det er visstnok Islands mest aktive vulkan Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 http://en.vedur.is/earthquakes-and-volcanism/earthquakes/myrdalsjokull/ Skjer det noe vil du se det der først. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har fått rapporter fra flere flyplasser og Roma var den klart verste. Det var ikke satt inn ekstra personale eller noen tiltak for å hjelpe de som var strandet på flyplassen. Flere hadde kollapset, køer overalt, alle tjenesteskranker stengte 21:00, folk hylte og skrek, det var vanskelig å få mat til småbarn. Skjønner ikke at de ikke setter inn røde kors eller heimeværnet når situasjonen er slik. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hæ? Folk som kollapser og mangler mat på en flyplass i Italia? I et rikt land som Italia er det da ikke verre enn å kjøre inn litt mat hvis det går tom? Endret 19. april 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hæ? Folk som kollapser og mangler mat på en flyplass i Italia? I et rikt land som Italia er det da ikke verre enn å kjøre inn litt mat hvis det går tom?Hvor har du sett en taxfree hvor man får kjøpt barnemat eller bleier? Etter flere dager på reise er det endel som går tomme. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hæ? Folk som kollapser og mangler mat på en flyplass i Italia? I et rikt land som Italia er det da ikke verre enn å kjøre inn litt mat hvis det går tom?Hvor har du sett en taxfree hvor man får kjøpt barnemat eller bleier? Etter flere dager på reise er det endel som går tomme. Flyplassen burde jo ordne såpass. Å kjøre inn forsyninger av mat og annet som er nødvendig for å overleve på en flyplass noen dager fra nærmeste butikk, burde da ikke være noe problem? Endret 19. april 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Her er bildet av hekla som lurte folk.. er røyken fra Eyjafjallajökull som er synlig i bakgrunnen og som gjorde at noen trodde det var Hekla.. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kanskje Island blir til en stor vulkan. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Æsj, hva skal jeg gjøre med all denne frysetørka maten nå? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 jeg har et lager med real turmat jeg Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Flyplassen burde jo ordne såpass. Å kjøre inn forsyninger av mat og annet som er nødvendig for å overleve på en flyplass noen dager fra nærmeste butikk, burde da ikke være noe problem? Litt av problemet er hvem som skal ta på seg ansvaret for sånt. Italia er som kjent et "kaossamfunn", de har ikke samme orden og struktur på ting som oss. Det meste er kaos nede der. Bare se på hvordan trafikken er. Så jeg er ikke så veldig overrasket over dette. Hadde vært langt mer overraskende om dette hadde skjedd i Frankfurt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg kunne lett overlevd på en tax-fri i ei uke:D Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Æsj, hva skal jeg gjøre med all denne frysetørka maten nå? Det er nok ikke over ennå. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Æsj, hva skal jeg gjøre med all denne frysetørka maten nå? Det er nok ikke over ennå. Katla har fortsatt ikke hatt utbrudd nei. Også har du jo fortsatt 2012. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Katla har fortsatt ikke hatt utbrudd nei. Også har du jo fortsatt 2012. Dette var kanskje bare en liten teaser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå