fiskebollebiff Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Penger er det eneste de tenker på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Førstepost er oppdatert med lenker til webkameraene rundt vulkanen, forøvrig bra vær der i dag så greit å se på. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Et lite økonomisk spørsmål; Hva tror dere om å kjøpe aksjer i flyselskapene før asken har lagt seg? Smart eller dumt? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Et lite økonomisk spørsmål; Hva tror dere om å kjøpe aksjer i flyselskapene før asken har lagt seg? Smart eller dumt? det kan godt være noe penger i det, verdien synker jo nå Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nærmer seg dommedag? DYRET i Åpenbaringen? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nærmer seg dommedag? DYRET i Åpenbaringen? in b4 religious conspiracies Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nærmer seg dommedag? DYRET i Åpenbaringen? in b4 religious conspiracies bleh..hele greia er sikkert bare reklamejippo fra blizzard før cataclysm Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nærmer seg dommedag? DYRET i Åpenbaringen? Ser ut som røykmonsteret fra Lost klarte å rømme fra øya. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er litt usikker på om bilen min er fylt med pollen eller aske. I går leste jeg om at asken ankom fredrikstad fredag kveld. Og idag er bilen dekket med et tynt lag, men det kan se ut som pollen også. Når jeg titter ut er det egentlig ikke et blad på trærne enda... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 bleh..hele greia er sikkert bare reklamejippo fra blizzard før cataclysm Ikke noe jippo nei http://www2.norvol.hi.is/page/ies_Eyjafjallajokull_eruption Dog man ser det man vil se (men sikkert noen newage-sider derute som tar det til inntekt for doomsday) Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Når det gjelder det å se ansikter og former i naturen er hjernen vår god på det. Jfr. stubber som blir til tusser og troll. Men det gir jo ingen mening. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Avisene skriver jo så mye om alternative reisemåter gjennom Europa, så jeg må bare poste den her. He he. http://www.youtube.com/watch?v=OBTSaApYstA Endret 17. april 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Nærmer seg dommedag? DYRET i Åpenbaringen? Ser ut som røykmonsteret fra Lost klarte å rømme fra øya. Hehe, jeg har påpekt det i Lostkaféen, ja. Nærmer seg dommedag? DYRET i Åpenbaringen? Som sagt tidligere, vi er flinke til å finne mønstre og å se det vi vil se. Er bare å ta en titt på himmelen i ti sekunder, så kan jeg vedde på at du vil finne noe gjenkjennelig i skyene der oppe også. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Bjørn Kjos sier det er trygt. Tviler sterkt på han vil sette passasjerene sine i fare. Faen ta luftfartstilsynet, avinor, flygelederne, metrologene og alle mulige skeptikere som ikke kan vise til mer enn en eneste nestenulykke for flere tiår siden. Eg vil heimat te ho mor, og flyr gladelig i vulkanstøv. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Snakket med en flyger som sa dette var hysteri og kun farlig om man fløy rett over vulkanen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Snakket med en flyger som sa dette var hysteri og kun farlig om man fløy rett over vulkanen. Og fremdeles har 2 finske jagerfly blitt ødelagt(skadet) av aske fra vulkanen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3609710.ece Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Bjørn Kjos sier det er trygt. Tviler sterkt på han vil sette passasjerene sine i fare. Bjørn Kjos har interesse av å tjene mest mulig penger på flyene sine. Så han kan neppe tas til inntekt som en seriøs autoritet. Men jeg ser litt poenget i at vi burde hatt bedre målinger her til lands. Men jeg vil fortsatt være forsiktig med å kalle det hysteri så lenge vi faktisk har hatt flere seriøse hendelser med dette, og vi ellers vet såpass lite om dette. Det er ikke aktuelt for myndighetene å gamble med menneskeliv på dette. EDIT: Det var også en hendelse nær Anchorage på 80-tallet hvor et fly mistet alle fire motorer på grunn av vulkansk aske. Dette i tillegg til BA-nestenulykken på Java. http://en.wikipedia.org/wiki/KLM_Flight_867 Endret 17. april 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det er Norwegian selv som får det verst hvis et av flyene deres går i bakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå