Howard Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Ny teknologi erstatter flash-minne MRAM er en ny teknologi som antagelig vil erstatte dagens flash-minne, blant annet i mobiltelefoner. Les saken her. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 minner meg om gammelt magnetminne fra ca. 1950-tallet Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jaja, hører vi mer om dette (i nærmeste fremtid)? - nei Blir nok glemt osv, slik som alle de snax tingene jeg leste om i PCWorld for 1år siden, 2år siden, 3år siden osv DVD kom da, jeg sa også til dvd for den gangen for så lenge siden: Det dér, får de ikke penger til. Blir aldri en standard. Men HELDIGVIS ble det (Selv om jeg mye heller vil at blueray skal være standard nå da :>) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 minner meg om gammelt magnetminne fra ca. 1950-tallet Stemmer, dette er gammel teknologi, som tydeligvis er blitt en god ide igjen med miniatyrisering og nye produksjonsmetoder. Disse gamle minnekretsene var faktisk vevd sammen for hånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå