Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Etter at jeg installerte win 7, kræsjer firefox i ett sett. Det ser ikke ut til å være noen spesielle ting som gjør at det kræsjer, virker helt random når det skjer. Jeg har forsøkt alt jeg kan komme på. Avinstallert utvidelser. Avinstallert/installert firefox på nytt. Ingenting hjelper. Enten får jeg opp mozilla kræsjrapportering, eller en melding om at firefox har sluttet å virke. Veldig irriterende. Forslag? P.S. Vet ikke om dette er postet på rett sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Installer "Google Chrome" isteden Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Vurderes sterkt! Har bare testet chrome sporadisk, men det virker bra. Tidligere brukte jeg mye Opera, så kanskje det også er et alternativ. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du får prøve å bytte nettverksdrivere før du gir opp. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tipper det er noen drivere som gjør det vist det har fungert fint før med vista? og nå ikke med win7. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Tipper det er noen drivere som gjør det vist det har fungert fint før med vista? og nå ikke med win7. Fra XP til win 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå