Automatikeren Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei, jeg sitter nå å ser på brannkamp, og legger merke ti l at noen av brannspillerene har teipet noen runder med svart teip på overarmen, utenpå drakten. Er det noe spesiellt dette skal symbolisere, eller er det en annen logisk forklaring på dette? Noen som vet? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Et svart bånd rundt overarmen er fra gammelt av et tegn på at man sørger over noen man har mistet. I gamle dager så var det normalt å sørge en viss periode og da bar man dette svarte båndet. Så det er nærliggende og tro at de har mistet en som har betydd noe for dem, enten symbolsk eller at noen faktisk har krepert. Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Et svart bånd rundt overarmen er fra gammelt av et tegn på at man sørger over noen man har mistet. I gamle dager så var det normalt å sørge en viss periode og da bar man dette svarte båndet. Så det er nærliggende og tro at de har mistet en som har betydd noe for dem, enten symbolsk eller at noen faktisk har krepert. Det var noe slikt jeg tenkte. Men siden jeg har sett det båndet i de fleste kampene i år, så det var litt spesiellt syns jeg=) Er det noen som vet konret hva de eventuellt sørger over? Kan hende de sørger over at de kommer til å rykke ned, men tror ikke det er så sansynlig=) Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Holmvik har akkurat mistet faren sin, ja Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Holmvik mistet faren under en halvtime etter at han hadde snakket med faren i telefonen og avtalt at faren skulle komme på besøk i Bergen. Hjerteinfarkt. Kort tid etterpå ble han selv pappa. Kan hende de sørger over at de kommer til å rykke ned, men tror ikke det er så sansynlig=) Av natur er jeg full av galgenhumor, men vet du hva? Dette var bare et patetisk forsøk. Jeg antar at du er en skygge av deg selv og har bedre lykke neste gang. Hos meg er det ingen bitterhet å spore. Jeg synes bare det var et dårlig forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå