Gå til innhold

Hvordan få tilgang til pandora.com ?

Stigma

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg føler savnet etter pandora etter jeg sluttet å bruke det for lenge siden pga. blokkeringen mot IPadresser utenfor USA, ås jeg besluttet at jeg skulle prøve å finne ut av hvordan jeg kan komme meg rundt sperren.

Jeg er sikkert ikke den eneste som har savnet pandora, så jeg håper noen andre allerede har funnet en fungerende løsning som er god og forhåpentligvis ikke over-kompleks.

Merk: jeg spør ikke etter hva du TROR er en løsning. Ikke bare si "bruk en hvilken som helst USA proxy", for det er ikke så enkelt desverre (dog det var det før visstnok), siden du som regel i stedet møter en feilmelding på siden om du prøver det. Sansynligvis er det pga. hvordan siden bruker flash og dermed ikke nødvendigvis kjører alt via HTTP eller noe sånt... i dunno, men i uansett tilfelle er jeg kun interessert i løsninger som folk VET fungerer på dette tidspunktet.

Håper noen kan hjelpe med dette :)

PS: jeg vet at det er plenty å søke frem på google om dette, men så og si alt jeg har funnet på dette virker å være utdatert informasjon som ikke lenger fungerer som en løsning nå, eller bare er basert på en anntakelse om at en stright-up enkel proxy fikser biffen uten at det er blitt testet.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg setter pris på svaret.

Jeg er ikke redd for det tekniske ved å sette opp VPN, men det er lite aktuellt for meg å bruke en betal-tjeneste for det (selv om prisene riktignok er rimelige).

Ved mindre noen andre kan forslå en slik type BPN løsning som er gratis som vil fungere til bruk med Pandora så håper jeg fremdeles på andre forslag.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...