Pep Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Når kommer Service Pack 2 til norsk Windows XP? Noen som har info på det? Jeg venter spent på den... Takker for svar :wink: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hva er det som skal vaere saa bra med sp2??? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 hva er det som skal vaere saa bra med sp2??? Jeg har hørt rykter om at sp2 skal gi oss tilgang til å endre på kildekoden. Windows skal bli open-source, på lik linje med Linux Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ler som bare det Tviler veldig sterkt paa det du. Hvis de gjoer det vil jo det bare bekrefte en ting at de hermer etter linux og det tror jeg ikke windows tar sjansen paa.det vil si at de syns linux er bedre da. det er akkuratt som om windows sine nedlastingsservere kjoerte paa linux. Da skal jeg si deg at de hadde baesja paa leggen hvis det ble leaka ut. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 I løpet av juni. Er dette sikkert?Noen dato? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 I løpet av juni. Er dette sikkert?Noen dato? Har ingen dato. Vet bare at den skal slippes i løpet av juni. Leste det på Microsft sine sider. Har prøvd å finne tilbake til siden, men uten hell. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 forresten hvor fikk du det open source "infoen" fra?? skulle likt og sett det Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 forresten hvor fikk du det open source "infoen" fra??skulle likt og sett det Jeg har snakket med kilden min nå, og det viste seg at det bare var tomme rykter... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 forresten hvor fikk du det open source "infoen" fra??skulle likt og sett det Jeg har snakket med kilden min nå, og det viste seg at det bare var tomme rykter... Hvor gammel er du som faktisk trodde på det? :o Flaut bare lese det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jaja, greit at SP2 kommer i juni, men når kommer evt. SP2a? det er jo den som er intressant! jeg vil ikke ha førsteutgaven av noe MS produkt iallefall! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 jaja, greit at SP2 kommer i juni, men når kommer evt. SP2a? det er jo den som er intressant! jeg vil ikke ha førsteutgaven av noe MS produkt iallefall! Greit nok det, så Betaversonen av Sp2 på microsoft sine sider tidligere i dag, denne er på engelsk da. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 HVa skal vi med Service Packs til windows XP egentlig? Synes Windows XP fungerer glimrende uten. Prøvde SP1, men windows funket egentlig bedre uten, og de har i tillegg fjernet noen video codecs, som vi måtte betale for å bruke :o Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 :lol: INGEN TROR VEL AT KILDEKODEN TIL WINDOWS VIL KOMME UT PÅ NETT. :lol: jaja, hvis kildekoden til Windows blir gitt ut, så har jo bill forstått noe vesentlig da, men det regner oppover før kildekoden til windows blir gitt ut på nettet, og blir gratis, bare sier det. kanskje wndows faktisk ville blitt litt bedre også hvis det hadde blitt gratis siden at hvis man har gratis kildekode så kan jo hvem som helst forandre den, og det ville jo vært bedre pga at da blir det mye lettere å tette sikkerhetshull. men jeg tviler på at Windows blir mye bedre selv om kildekoden kommer ut, hvis den gjør det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå