Bobbylove Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Folk stjeler ikke fra rommet ditt, de stjeler i fra fellesrom og felt. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Skjønner. Så lenge verdisaker ligger i et låst skap skal det jo gå greit. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har ikke vært noe nøye med å låse inn ting. Har konstant pc, ipod, mobil og penger slengende rundt på rommet. Ikke blitt frastjålet noe, er bare utlevert utstyr du må passe på, å da aller mest det billigste utstyret. 1 Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ook, da vet jeg det Takk! Lenke til kommentar
Brandes Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Begynner å komme en del dimmefilmer fra foregående år, som sikkert er interessant å se på for dere nye som skal inn:) Vet ikke om det er lov å linke her, men KpB har iaf lagt ut en (kommer 1 eller 2 til snart), i tillegg har vel BK og Javelin lagt ut noen fine videoer! Lenke til kommentar
AlphaSix4 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) 22 dager igjen, hva tenker folka? edit; KPC har lagt ut en også Endret 19. desember 2010 av geoeri Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) asd Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har hørt fra en som per tid tjenestegjør i Art.Bn. at 2.bn er oppsatt på MB 240 Gelenderwagen for øyeblikket, noen som vet om dette stemmer? De skal jo etter planen settes opp med SISU, men var visst kun MB de har fått til nå. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) asd Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det jeg fikk høre fra en Fenrik i Art.Bn var at de skulle få SISU, men at de ikke har fått det enda, så foreløpig benytter de MB. Det er det jeg er blitt fortalt, så nå ber jeg om respons fra noen som har førtehåndskunnskap om dette, for å av-/bekrefte det. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er tullprat Sapere_aude. Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Mener/tror det eller vet du det? Personlig interesserer 2.bn meg fint lite, men lurer av nyskjerrighet. Forbannet kjipt for de som er der om det var fakta, så jeg håper jo selvsagt at det ikke stemmer, men ser helst at jeg får dokumenterte svar i en eller annen form. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Leste rundt på utvalgt.no, og er en post om at rundt 200 personer blir sendt hjem bare på innrykksdagen? Virker så rart å bli informert om dette først nå, etter mange av oss har bestemt oss for å utsette utdanningen 2 år. Tråden kom opp for 3 dager siden. Kan jo ikke være seriøst? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 De som blir hjemsendt er for det meste de som sier at de på død og liv ikke vil, ikke møter legens krav på syn, helse osv, eller blir tatt med narkotika. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 De som blir hjemsendt er for det meste de som sier at de på død og liv ikke vil, ikke møter legens krav på syn, helse osv, eller blir tatt med narkotika. Ja, men dette antallet kan vel ikke tilsvare 200/450? Lenke til kommentar
AlphaSix4 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 av de 440 som har blitt innkalt, må det være noen som enten søker om utsettelse, er syke, ikke vil, bla bla bla, etc etc. det er tatt høyde mot at mange kommer til å "bli borte" skrev admin på utvalgt, men at noen ganger så blir det fortsatt litt "til overs". Er alltids andre steder man kan tjenestegjøre og betyr ikke nødvendigvis at man har kastet bort 1-2 år Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Eneste som var oppsatt på MB240 i 2Bn var Hjuloppklaring i KavEsk under 1 øvelse før Multi'ene dukket opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U3rESYSM Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei Jeg skal inn i Ingeinørbataljonen på skjold 17 jan. 2011. Men jeg mistet just førerkortet fordi jeg var for dreven bakrattet på glatta Noen som vet om jeg kommer til å bli sent til 2.bat istedet da? Å ha førerkortet anses vell som en vesentlig ting å ha i ingeinørbat.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå