prower Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) . Endret 16. januar 2011 av prower Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nåværende befal i KPC kan jeg nevne alle, men litt usikker på om det er lov å legge ut her? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei, det er ikke lov å nevne navn på befal her. Lenke til kommentar
brazzter Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvordan søker man seg inn i 2. Bataljonen (Skjold)? Virker veldig interessant. Var på sesjon i dag, fikk 6 på den teoretiske testen, og alt annet var greit. Men offiseren ville ha meg inn i Militærpolitiet.. Dette virker ikke så veldig interessant, da jeg ikke finner rettslære, rapport- og etterforskningstjenest og slikt så særlig interessant. Vil heller ut i skogen, trene, være med på såkalte oppdrag og håndtering av kampsituasjoner. Da dette virker mye mere spennende og interessant. Så hva gjør jeg når offiseren satte meg på søk forsvarets militærpoliti? Så printet han ut min innkallelse til førstegangstjeneste, hvor det står: "Du er innkalt til førstegangstjeneste Forsvarets målsetting er å kalle inn de mest motiverte og best skikkede kvinner og menn til førstegangstjeneste. Du orienteres med dette om at du på grunnlag av resultatene du har oppnådd på sesjon, innkalles til førstegangstjeneste. Du er fordelt til tjeneste med bakgrunn i Forsvarets behov for din kompetanse og/eller ditt ønske om førstegangstjeneste. Du er fordelt til førstegangstjeneste: Fremmøte - Juli 2011 Forsvarsgren - Hæren Avdeling - Forsvarets militærpoliti Endelig innkalling med fastsatt tidspunk for fremmøte, vil du motta senest 2 måneder før du skal møte til tjeneste." Er jeg nødt til å inn i MP nå? :O Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nei, du kan ringe VPV på 03003 og be om å bli omfordelt til F. eks 2.BN. Merk at du må være raskt ute om du skal ha sjans på å få plass til januar 2012. Ellers anbefales også panserbataljonen på det sterkeste, men da må du vente til august 2012. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Var på sesjon i dag! Fikk også 6 på testene og blir tydeligvis sendt til enten 2 bataljon eller grensevakt. Var også for sen til fristen for fallskjermjeger men skal søke senere. Lurer faktisk på når jeg kan gjøre det men har opprettet en egen tråd, så skal ikke spørre her (men håper dere kan sjekke den hvis dere vet). Jeg sa jeg ville på det tøffeste de hadde og han virket rimelig forståelsesfull. Jeg gleder meg virkelig.. Vil kjøre meg selv i grøfta. Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvis du ikke får innkalling til 2.BN kan du bare ringe VPV som det akkurat ble sagt. Jeg fikk egentlig innkalling til INGBN, men ringte og fikk plass her i 2BN. Det er tøft, men pass på å kom deg inn i KpC eller KpB (syntes personlig de er best) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå