Gå til innhold

Info: Hvordan lage Pokémon-animasjoner

Anbefalte innlegg

Her kan de som vil, diskutere animasjoner laget av POKEMON figurer og andre kule figurer. Jeg skal legge ut hvordan jeg lager mine animasjoner med POKEMON figurer og så kan vi gi hverandre tips for å hjelpe hverandre videre hvis mann står fast eller det er noe man ikke får til til helt. Man kan også legge ut sine egne animasjoner å bilder av kule figurer man gjerne vil vise fram her.

post-213354-1271267215,4575_thumb.jpg

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg skal lage en animasjon må jeg først ha et fint bord. Helst et hvitt. så setter jeg mine POKEMON figurer på bordet og setter f.eks opp skog og trær og natur og sånt man vil ha som bakgrunn og som rekvisit. Så tar jeg på webkamera og setter de der jeg vil filme. Så setter jeg på et og et bilde. det kan være lurt å finne på en story. f.eks at Charizard (favoritten min) å Mewtwo (en sterk og kuleste POKEMON syns jeg) skal gå tur i skogen. eller gå tur i byen, og så møter de kongen XD mange muligheter her XD. Så tar du et og et bilde å så flytter du figuren et og et hakk. dette gjør du hele veien gjennom historien du vil lage. det kan være lurt å ha litt vaselin på figurene så de glinser :p. da blir det kult ass. deretter når filmen er ferdig og du har maaaaaaaaaaaaaangen bilde så bestemmer du hvor mange bilder de skal være per sekund. jeg tar somregel 3 per sekund for da går de litt sakte å det ser litt gøy ut da XD senere kan man legge på lydene man vil ha f.eks lyden til Charizard og lyden til Mewtwo og lyder av naturen som lager lyder. Ikke ta lyder som er for høye for da blir de litt feil i filmen ^^. så er det bare å sette de sammen til en vidunderlig film og spise firkløver sjoko mens man koser seg på rommet med film. XDXD

KOM ME TILBAKEMELLINGER PÅ ANDRE LØSNINGER PÅ HVORDANN DETTE KONSEPTET MITT KAN BLI BEDRE OG HVORDAN DERE GJØR DETTE PÅ DERES MÅTE... PÅ forrhånd takk til dere som kan noe mm animasjone :D

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Har man ikke noe som er relevant til tråden å si så rapporter eller send en PM.

Noen innlegg ble slettet og tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden ;)

Forresten, velkommen til forumet Kreativekreasjoner! Vet du har vært i kontakt med en av våre veiledere. Er det noe du lurer på så ta kontakt med han :)

Lenke til kommentar

Bruke det som følgte med programme på webkameraet mitt logitech. funker ganske bra til mine formål å lage filmer med Pokemon figurerne mine. Lagde film i sta ble ganske bra. handler åm bulbasaur å vennene hans som fisker å får en Pokemon XD XD. de var gøy når jeg lagden. Filmen ble ganske bra da. Så la jeg på lydefekkter ettepå. å da ble de ganske bra faktiks. Non andre som har prøvd dette som jeg skriver åm her? Vill jerne at andre kan skrive de di vill her ågså. XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...