ZionX Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har nettopp byttet hovedkort og cpu i pcn min (Idag faktiskt) Alt funket som det skulle før jeg begynte å bytte om delene i pcn. Etter mye filulering og små tweaking av kordan foskjellige kabler ligger i pcn så var jeg ferdig, glad og fornøyd som jeg var staret jeg den opp, først starter Exxpress gaten tel Asus opp og så etter ca 5-8 sek kommer "Starting Up" teksten til Win7 opp og ca etter 3-4 sek så fryser systemet så kommer det bluescreen i ca ett millisekund, har prøvd alt og det fortsetter og skje, aner ikke ka det kan være Som sagt mine speccs ser sånn her ut: Hovedkort: Asus M4A785D-M PRO CPU: AMD Phenom II X2 550 Black Edition Minne: OCZ Gold edition DDR2 2x2gb=4gb HDD; Husker ikke men er iallefall en Western Digital GPU: HIS IceQ3 Radeon HD 3870 Kor feilen kan ligge?, nå som jeg ikke har mulighet til å påkoste pcn min noe mere framover så håper jeg det ikke er noe stort. Takk for svar. MvH ZionX Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Høres ut som om du hadde en helt annen diskkontroller på det gamle hovedkortet. Sett inn Win7 DVD og se om du får reparert oppstartsfilene. Lenke til kommentar
ZionX Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Ok prøvde det men det kommer en error Sitat Startrep.exe - Application ErrorThe instruction at 0xfba5584d referenced memory at 0x00000008. The memory could not be read Click on OK to terminate the program Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Forsøk å kjør reparasjon men kun en minnemodul, det kan være feil på en av dem. Pass på at ikke noe er overklokket, evt. benytt manuelle instillinger for minne og CPU. Endret 15. april 2010 av Ned Flanders Lenke til kommentar
ZionX Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Ok, tok bare å fjernet en av mine OCZ rambrikker ut av pcn og nå ser det ut som den klarer og formatere systemet mitt. Så langt er den kommet til 55% i "Expanding Windows Files" Oppdaterer her med sak løst om det viste seg og fungere Så till nå takker jeg så meget for hjelpen Lenke til kommentar
ZionX Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Så se der, det viste seg virkelig å bare være en minnebrikke som ikke fungerte som det skulle :/ Men men nå er da systemet oppe å går og alt så nå var det bare og starte oppdaterings prossesen. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå