holmium Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har problemer med et nettverkskort som kopler ut på min Lenovo 3000 N200. Det gjelder Ethernet-kortet. Trådløse kortet vet jeg ikke da jeg pt ikke har trådløst nettverk. Det kopler alltidut når maskinen går i dvalemodus, men kopler ikke inn igjen når den vekkes igjen. Noen ganger ellers også, men ikke så ofte. Utkopling av kortet er ikke aktivert i strømsparefunksjonen. Finner ingen nyere drivere på nett. I tillegg har jeg noen feilkoder, tror de kom som en følge av at jeg "slåss" litt med enten Commodo firewall eller Avira Antivir en gang. Feilkodene vises i tre pop up-vinduer med overskriften "RunDLL" og underskriften "ingen tilgang". Feilmedlingene er: 1. Feil ved innlasting av C:\Windows\system32\NvCpl.dll 2. Feil ved innlasting av C:\Windows\system32\nvsvc.dll 3. Feil ved innlasting av C:\Windows\system32\NvMcTray.dll Noen som kan hjelpe med disse to sakene? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå