petter268 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei. Fikk Nikon D90 idag, og lurte på om hva som muligens kunne være feilen jeg får. Når jeg importerer bilder, kommer det opp at noen av bildene er, skadet? Så kan jeg velge mellom å prøve på nytt og hoppe over det "skadde" bildet. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei. Fikk Nikon D90 idag, og lurte på om hva som muligens kunne være feilen jeg får. Når jeg importerer bilder, kommer det opp at noen av bildene er, skadet? Så kan jeg velge mellom å prøve på nytt og hoppe over det "skadde" bildet. Noen som har opplevd dette? Høres mer ut som et problem med minnekortet, prøv å formatere det i kamera før du bruker det neste gang. Får du fortsatt problem returner det til butikk og be om nytt/eventuelt kast det om det ikke har garanti lengre. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ok, takk for raskt svar. Hvordan formaterer jeg minnekortet? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Les kameraets manual. På mitt kamera holder jeg inne to knapper samtidig. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Takk Aerla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå