medlem-156941 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei! No veit eg ikkje heilt korleis eg skal begynne, men... Det er IW ikkje laga dedikerte serverar til MW2 på PC var noko av det dummaste IW kunne gjere IMO. Gameplayet er bra, men resten som angår serverane osv er patetisk. Det var greit i starten, men no etter kvart når ein har begynt å bli lei det elendige matchmakingsystemet MÅTTE jo folk hacke spelet/lobbyen. No, nesten kvar einaste gang eg joiner en server er det en som er hacka, alt er stuck, og ein kan berre sjå seg rundt og ikkje gjere noko anna... Til slutt vil jo ingen gidde å spele det lenger pga det er fult av hacka serverar. Personleg syns eg heile spelet har blitt øydelagt... Så MÅ det jo vere noko anna som øydelegg spelet.... VAC! Eg har jo eigentleg ikkje noko imot det, men når det er såpass mange som bruker cheats, og når VAC har delay-ban blir det jo ikkje noko poeng å spele lenger, i motsetning til i CoD 4 der det ikkje var på langt nær så mange cheaters fordi det var mulig å ha admins på serverane. Sjølv synest eg at eg har kasta 500,- rett ut vinduet... Kva synest de...? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Eg betalte no 249kr for spele. Det var kjekt men det var den første månden. No må man vere host sjølv for og sleppe hacked game eller stort antall juksere. Kven man skal klage på VAC eller IW. Kan bli ein lang diskusjon. Var pengene totalt bortkastet? Nei men er spelet ødelagt? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå