Lurifaksen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har bare et Logitech-tastatur og skal programmere i Xcode. Problemet er jo da at de fleste spesialtegn ({[]}<> etc.) er på feile plasser. Er vanskelig å huske riktig plassering, og desto vanskeligere siden jeg programmerer i Windows også. Hadde naturligvis vært en gedigen fordel å hatt samme tastatur-layout i både OS X og Windows, og da fortrinnsvis Windows-layoutet slik at knappene er på riktig plass i forhold til det fysiske tastaturet. Noen som har peiling på hvordan jeg kan oppnå dette? Trenger altså norsk layout, tilsvarende det som brukes i Windows. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Ingen som vet? Er det i det minste noen som kan fortelle meg hvor { og }er på tastaturet? Føler meg rimelig sikker på at jeg har prøvd alle komboer/taster, men disse tegnene glimrer med sitt fravær! Endret 20. april 2010 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 {: Shift - alt - 8 }: Shift - alt - 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå