Inaktiv_bruker1123 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dette spørsmålet her kan muligens virke litt merkelig, sjekk vedlegget for hva jeg prøver å oppnå. Ønsker altså å ha en liten USB-"minnepinne" koblet til både til pc'en min og en "wdtv" mediaspiller samtidig - og IKKE via nettverk. Finnes den kabelen jeg er ute etter? Etter omfattende google-søk fant jeg kun det motsatte - en sånn vanlig Y-splitt som kan koble to usb-enheter til én usb-port/pc. Lenke til kommentar
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Går det an å få til noe tilsvarende ved hjelp av en liten USB-hub? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 En hub er det motsatte - en slik 'splitter' som du nevner. Det er rett og slett ikke mulig å gjøre det du ønsker. For det første er det ikke mulig elektrisk sett. For det andre kan det ikke fungere å ha en fil som deles av to enheter som begge kan modifisere filen. Det finnes slike mekanismer i servere, men ikke i USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå