Gå til innhold

HTC desire, Sony X10 eller HTC touch pro 2?

23 stemmer

1. 1. Hvilken telefon er best?

• HTC desire
    • Sony ericsson x10
    • HTC touch pro 2
      0

Anbefalte innlegg

Hey..

Jeg er på utkikk etter ny mobil og har satt øynene etter mye om å men på ein av disse 3 modellene. Noen som kan komme med tips/erfaringer på hvilken av disse modellene som er best?

Jeg bruker egentlig mobilen mest til surfing, meldinger og ringing, men har ikke noe imot en mer avansert telefon..

Ellers lurer jeg på en ting, ser noen har skrevet at Desire kommer snart i butikkene, men feks på nettbutikkene er det jo mulig å kjøpe den nå? Kommer det en nyere versjon eller har jeg eller eventuelt de som sa d misforstått litt?? :)

På forhånd takk :)

MVH Linn22

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg vurderer HTC touch pro i det hele tatt er pga tastaturen, har egentlig litt lyst på en telefon me qwerty tastatur(eller hvordan det skrives) men ingen andre mobiler med slikt tastatur frister noe særlig/ jeg har ingen kjennskap til den. Foruten nokia n97 mini, men siden jeg hadde nokia 5800 blir disse to modellene litt "like" :)

Lenke til kommentar

X10 ! :D

Kamera e sweeeeeeeeeeeeet :)

Alle med android: Applikasjonen Qik ! :D

Du filmer live stream fra mobilen via WiFi eller mobilnettet.

Filmene blir automatisk lastet opp og kan sees etter man har filmet live.

Når det filmes LiveStream er det delay på alt fra 1-5 sekund(etter min erfaring).

EDIT:

Har jo seff noe med hvilke nett du har.

Endret av rayaii
Lenke til kommentar

Desire er mitt råd. Den er billigere og bedre på alle måter unntatt kanskje på kamerafronten.

Hvorfor kjører X10 android 1,6 når 2,1 er på markedet? Bare det er grunn til å være skeptisk. Joda, SE kommer med 2,1 til X10. Men hvorfor kommer den ikke med 2,1 fra starten av? Hva er årsaken til det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...