Nostalgisk Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Apropos, husker det var en russegjeng som hadde en bil som var dekorert som en ambulanse, men navnet på bilen var "Ubalanse". Ved første øyekast så man ikke forskjellen, så folk trodde det var en ambulanse. De hadde også sirene, så de kjørte vel også med uttrykninger på russetreff. Populært er det i hvert fall ikke når man finner ut at det hele er en tåpelig spøk. Straffbart er det jo også vil jeg tippe. Slike spøker vil jo svekke folks tillit til både politi og ambulanse, og er ren misbruk av en myndighet du ikke har. Tulleuttrykninger i trafikken kan blokkere for faktiske uttrykninger og hindre nyttetrafikken. Kort sagt, ikke dra spøken så langt. Endret 20. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Politidrap, uredelige politi og overvåkningskåte konstabler svekker tilliten til politiet, ikke morsomme spøker Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Politiet ser ikke pent på slike spøker, de ønsker ikke å se deg dra spøken to ganger for å si det slik. Jeg sier bare at man burde være litt forsiktig med å dekorere russebilen på en måte som lett kan forveksles med politi, ambulanse og brannbiler. Endret 20. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
siljo91 Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Russebilen vår er rød, og ser absolutt ikke ut som noe politibil så bare til å slappe av! Er inni vi har polititema Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 sykt fett da med den dekoren... kan tenke meg politiet fikk seg en liten latter når'n så det der ja.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå