siljo91 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Heisann alle sammen Vi er 8jenter som trenger HJELP! Vi er russ om ca 2uker, og russebilen vår er forsatt navnløs :O og som dere sikkert kan tenke dere til, så er det vanskelig å komme til enighet med så mange jenter! Så derfor er spørsmålet mitt til dere, har dere forslag til hva bilen vår kan hete? Vi har valgt å ha polititema i bilen, så navnet må ha noe med politiet og gjøre:) Endret 17. april 2010 av ttt Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei! Hva slags russ er dere? Tenkte på "Girls in blue" (fra Boys in blue, kallenavn for politi), men det passer jo best for blåruss.. Eller så kunne det ha vært noe sånt som Cop Girls. Haha Lenke til kommentar
siljo91 Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Vi er nok rødruss ellers va det jo veldig bra forslag Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Tante politi eller tante blå? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Fuck Police. Da kommer gutta vettu Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) PolicePussy PussyPolice Endret 15. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Så en med samme tema i fjor som het Five-0. Andre jeg så med samme tema hadde mer vulgære navn som forslagene rett over her. Personlig mener jeg man bør greie å finne på noe selv, og som oftest er det et innfall fra en i gruppa som blir omfavna, eller iallfall godkjent etter hvert. Selv hadde vi et panser som var delvis pusset ned på vanen, og endte opp med navnet Samma faen 09. Endret 15. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Selv hadde vi et panser som var delvis pusset ned på vanen, og endte opp med navnet Samma faen 09. Minner om bilen jeg skal være med på i år. En gammel, jævla Volvo, kaller oss for Fucked Up 2010 Lenke til kommentar
siljo91 Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Takk for gode forslag folkens Må bringe forslagene videre til jentene! Utdrikningspolitiet er faktisk ett av forslagene våre. men vi har også tusen andre som vi ikke kan bli enige om Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Når jeg tenker tilbake på det elendige navnet som var på min russebil i sin tid, blir jeg litt oppgitt over at folk til stadighet går i den vulgære fella å kalle bilen sin for noe pinlig sexrelatert. Jeg syns Utdrikningspolitiet var et litt artig navn. I tillegg vil jeg foreslå Snutebilen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Fox Force 8 Inspirert av Pulp Fiction. Lenke til kommentar
siljo91 Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Utdrikningspolitiet er ikkje dumt nei Men hva synst dere om CosmoPoliti? er den teit? cosmo, som i drinken cosmopolitan? Vi tenker liksom at det er litt jentete. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 En av de bedre fra Stavangerområdet i fjor het "Tits-maskinen", synd det ikke dekker politi-themet Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Pøbel er ganske bra. Og så lim to blåbærsyltetøybøtter på taket. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvis dere vil være litt drøye. "Blånaziene" Slår nok ikke ann hos alle men;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå