Tor_Eddy Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tenker på å kjøpe meg trådløs mus. Er det noen som vet hvilken rekkevidde denne musen har: Logitech MX700 Cordless Optical Mouse På forhånd takk. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Driver du med gaming er den ikke å anbefale... Trådløs mus og gaming = du henger etter, du er n00b... :wink: Lenke til kommentar
L.. Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Driver du med gaming er den ikke å anbefale...Trådløs mus og gaming = du henger etter, du er n00b... :wink: Var liksom ikke det han spurte om da!!!!! :-? Etter 4-5 meter fri sikt blir den langt i fra så god lenger. Men funker til eks film tittings justering f.eks. :wink: Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg ville ikke satsa livet på at den fungerte lengre en 5m unna motakern for å si det sånn. Men opp mot 5m (fri sikt) burde gå greit Sant som bromle sier, selv om det ikke er det det blir spurt om. Trådløs mus (og tastatur) + gaming = Håpløst. Men til surfing, kontorarbeid osv. er det helt ok Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Driver du med gaming er den ikke å anbefale...Trådløs mus og gaming = du henger etter, du er n00b... :wink: Bullshit Jeg har en mx700 og er en ivrig gamer. Den fungerer supert Lenke til kommentar
L.. Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Funker fint for meg også. Måtte bare finne de riktige driverne. Win-xp er ikke så snill med sine orginale. Genial mus spør du meg da. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 mx700 er kanskje den trådløse musa som funker bra til gaming da. En dårlig mus er den absolutt ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå