N* Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg mener rap er crap fordi stemmen aldri går sammen med beaten. Det er som å høre på to forskjellige ting oppå hverandre. Eller så kan det være du som ikke forstår deg på polyrytmikk. Jeg måtte høre en hiphopsang igjen for å skjekke nå. Da hørte jeg noe av IAM. det var 3 forskjellige deler som ikke hang spesielt sammen. Spesielt stemmen og resten henger ikke sammen. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg liker ikke rap fordi jeg syns det er en utrolig barnslig musikksjanger. Virker som om jeg har vokst fra det i 18-årsalderen. Jeg har erfart at folk som hører på rap senere enn den alderen er dumme/mindre intelligente (sikkert mange som blir fornærmet nå må bare beklage det). Jeg er ikke trangsynt eller fordomsfull her, jeg bare forteller hva jeg har lagt merke til så langt i min tid. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 folk som hører på rap [...] er dumme Argumentasjon FTW Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg liker ikke rap fordi jeg syns det er en utrolig barnslig musikksjanger. Virker som om jeg har vokst fra det i 18-årsalderen. Jeg har erfart at folk som hører på rap senere enn den alderen er dumme/mindre intelligente (sikkert mange som blir fornærmet nå må bare beklage det). Jeg er ikke trangsynt eller fordomsfull her, jeg bare forteller hva jeg har lagt merke til så langt i min tid. Tror det ligger noe i det du sier Mange fler av de som ikke er så skoleflinke, hører på rap Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Mange fler av de som ikke er så skoleflinke, hører på Avenged Sevenfold Eller bare ikke. Musikksmak har da ingenting med hvor skoleflink du er? Endret 17. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Mange fler av de som ikke er så skoleflinke, hører på Avenged Sevenfold Eller bare ikke. Musikksmak har da ingenting med hvor skoleflink du er? Kjenner tre stykk som Hører på Avenged Sevenfold Begge er bedre enn meg på skolen >_< Og jeg ligger på litt over 4 i snitt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kjenner tre stykk som Hører på Avenged Sevenfold Begge er bedre enn meg på skolen >_< Og jeg ligger på litt over 4 i snitt A7X MAKES YOU STUPID! Proven fact. -- George Washington Hvis det er Soulja Boy og den slags dere mener når dere sier rap, kan jeg vel til en viss grad se poenget. Å anta at når noen sier rap, så mener de Soulja Boy & co., derimot, blir litt for drøyt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Mange fler av de som ikke er så skoleflinke, hører på Avenged Sevenfold Eller bare ikke. Musikksmak har da ingenting med hvor skoleflink du er? Kjenner tre stykk som Hører på Avenged Sevenfold Begge er bedre enn meg på skolen >_< Og jeg ligger på litt over 4 i snitt Jeg og en kamerat hørte kun på rap/hip-hop da vi gikk på ungdomsskolen. Jeg gikk ut med 59,5 poeng, han gikk ut med ca 61 poeng. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Mange fler av de som ikke er så skoleflinke, hører på Avenged Sevenfold Eller bare ikke. Musikksmak har da ingenting med hvor skoleflink du er? Kjenner tre stykk som Hører på Avenged Sevenfold Begge er bedre enn meg på skolen >_< Og jeg ligger på litt over 4 i snitt Jeg og en kamerat hørte kun på rap/hip-hop da vi gikk på ungdomsskolen. Jeg gikk ut med 59,5 poeng, han gikk ut med ca 61 poeng. Poeng? Men så snakker jeg om flertallet, og flertallet er vel også innvandrere/utlendinger Men en av de flinkeste gutten i klassen hører på Rap/Hip Hop. Det er mainstream da, noe jeg virkelig har noe imot Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Poeng ja. Når du går ut av 10. klasse så regner du ut poeng for å søke på videregående. Finner snittet av karakterene dine og ganger med 11, så det vil si at jeg hadde et snitt på 5,41, og kompisen min hadde enda høyere. Sa dette bare for å vise at det er høl i hodet å snakke om intelligens/karakterer utifra musikksmak. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Men en av de flinkeste gutten i klassen hører på Rap/Hip Hop. Det er mainstream da, noe jeg virkelig har noe imot "OMG JEG HATER MAINSTREAM FOR JEG ER SÅ KUL EMOGUTT" Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg tror intelligens har veldig liten sammenheng med musikksmak. (Og karakterer, for den saks skyld.) Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ja, karakterer og intelligens kan gjerne ha veldig liten sammenheng det og ja. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En som er blodfan av Avenged Sevenfold kan da vel ikke le av at noe er mainstream? Om rap/hip-hop er mainstream kommer vel helt an på typen rap/hip-hop han hører på. Er stor forskjell på Kanye West og en gruppe som feks. Cannibal Ox. Er helt enig med at intelligens ikke har så stor sammenheng med musikksmak også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg er veldig glad i rap, og snittet mitt er på 4.5. Noe som jeg har hørt er et bra snitt. Men synes rap er crap når det kommer til personer som Lil' Wayne og Souljaboy. De kan ikke "synge" eller rappe for en 5-kroning. Endret 17. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En som er blodfan av Avenged Sevenfold kan da vel ikke le av at noe er mainstream? Tenkte på det selv. Avenged Sevenfold er nå ganske så mainstream så ... Og er enig, Lil Wayne og Souljaboy er ikke akkurat de flinkeste til å rappe. Autotune og dritt for alle penga. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Men en av de flinkeste gutten i klassen hører på Rap/Hip Hop. Det er mainstream da, noe jeg virkelig har noe imot "OMG JEG HATER MAINSTREAM FOR JEG ER SÅ KUL EMOGUTT" Viste at noen kom til å skrive noe sånt For det første så snakker vi om rap? Og for det andre så mente jeg mainstream rap. Den som plager oss på radioen og i treningsstudioene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå