Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Milner bør bli nominert som sentral midtbane framfor høyrekant. Det er der han har spilt mest og best, og det er der han forhåpentligvis får plass på det engelske landslaget.

Det er veldig få kandidater på høyrevingen, Theo Walcott har vært ute av det denne sesongen, samme gjelder egentlig for Wright-Phillips som har mistet plassen i City spesielt etter jul. Lennon som egentlig vil være en het kandidat har vært lenge skadet og stiller derfor ikke like sterkt han heller. Dirk Kuyt har variert litt i hvor han har spilt grunnet skader uten at jeg er for sikker på det. Vanskelig å finne kandidater annet enn Valencia som har gjort jobben bra i Man Utd.

Jeg nominerer hvertfall Steven Pienaar, som har spilt høyrekant for et Everton-lag som har blitt bedre og bedre utover i sesongen. Everton har gjort Goodison Park om til et fort og Pienaar er en av deres viktigste spillere, hvis amn kan kalle noen på Everton det. Tviler på at så mange stemmer på han framfor Valencia, men han trenger hvertfall en nominasjon.

Lenke til kommentar

Pienaar har da stortsett spilt på venstrekanten, ihvertfall de kampene jeg har sett. Hadde soleklart tenkt til å nominere han, men da på venstrekanten. Vet han har spilt litt på høyrekanten så jeg er selvsagt ikke sikker, men jeg trodde ihvertfall han hadde spilt mest på venstre :)

Hadde ikke Vermaelen scort så mange mål de første kampene hans, hadde ikke like mange stemt på han, tror jeg da :)

Lenke til kommentar

Nominerer Charles N'Zogbia. Selv om han opprinnelig spiller på venstre, har han hatt en del kamper på høyrevingen for Wigan og har vært deres desiderte ener denne sesongen. Uansett bedre for ham å bli nominert her, enn å måtte konkurrer med Milner, Malouda og Bale etc.

Ellers har jeg lyst å nominere Clint Dempsey, men har han spilt så mye høyreving denne sesongen?

Lenke til kommentar

Vidic bør være den eneste selskrevne midtstopperen. Absurd å rangere sesongen til både Dunne og Vermaelen foran Vidic.

100% enig, at han ikke er med er katastrofe. Bare fordi han har gått glipp av 10 eller noe kamper er ikke god nok grunn for å ikke han med i dette tilfellet, for f.eks Dunne har hatt VELDIG mange dårlige kamper. Synes Vermaelen fortjener såpass men han definitivt hatt flere svakere kamper enn Vidic. Vidic har vært ganske utrolig.

N'Zogbia er RETT og slett rå ja. Hatt en syk sesong.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Alle som kan spille høyrekant settes over på venstre :p Både Pienaar og N'Zogbia hadde fungert flott som høyrekant, men blir prioritert på venstre for sine respektive lag.

Spørsmålet er da om vi skal plukke ut de som har vært best i hver posisjon, eller de som har vært best og heller omplassere dem til en lignende posisjon.

Synes hvertfall N'Zogbia har vært bedre enn Valencia, men hvis N'Zogbia bare blir nominert for venstrekanten taper han mot Florent Malouda. Dilemma.

Lenke til kommentar

Ettersom N'Zogbia blir nominert på høyrekanten går min stemme til han.

Synes han har vært knallsterk, og det på et så svakt lag som WIGAN, det er en stor prestasjon, og derfor velger jeg han foran to andre spillere som har vært veldig gode; Pienaar og Valencia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...