Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vermaelen? Vi har vel egentlig sett mot topplagene at han ikke er heeelt der oppe blant de beste, synes nå jeg i hvertfall.. Synes det blir meget vanskelig å stemme frem beste midtstoppere siden Vidic, Ferdinand og Terry kanskje ikke har vært på sitt beste og/eller har vært mye skadet.. Men kan vel kanskje være enig med deg om Dunne..

Lenke til kommentar

Hvordan kan du unngå å nevne De Laet (han har riktignok ikke spilt 10 kamper, men han har jo vært FANTASTISK), Smågal? Og Evra spilte jo litt midtstopper, så han bør jo nomineres til denne posisjonen også!!

(...)

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Bale har spilt ving for det meste etter jul osv.

Bale har langt flere kamper på back enn på kant i år.. Er vel stort sett de 2 kampene mot Arsenal og Chelsea + en kamp eller to utenom som han har spilt kant. Før jul spilte han ikke pga skader.. Storspillet hans har kommet fra backposisjon!! Endret av SoN Nessa
Lenke til kommentar

Hvis det ikke er lov å ta tre må jeg nok i så fall fjerne Dunne. Collins og Cuellar har også tatt mye ansvar i forsvaret til Aston Villa. Veldig close call da. Vermaelen har ikke vært like stabil og Vidic har vært litt skadeplaget.

Uæ, vanskelig å fjerne en :p

Lenke til kommentar

Altså, det med Dunne er så utrolig. Han overpresterte på en måte i noen måneder, men har dere sett han i det siste? Tilbake til samme formen han var i hos City i fjor. Utrolig opp og ned spiller, men bare fordi City er så rike osv og ble kvitt av han så ler folk av City; vel, fakta er at han var utrolig ustabil i City, ga vekk del straffer og fikk noen unødvendige røde kort. Ingen tvil om at han var i god form for Villa i noen måneder og noen kamper her og der men har utrolig ustabil. Utrolig at han ble med på årets lag til PFA eller whatever, menmen.

Vidic og Vermaelen for sure. Vidic var jo ute litt men han presterer nesten hver eneste kamp han spiller og av og til er han så god at spissene ikke kommer til en jævla sjanse. Monster. Vermaelen har rett og slett hatt en veldig god sesong med unntak av noen få kamper, og var et strålende kjøp.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vurderte å stemme på Vermaelen, men valgte å ikke gjøre det grunnet at han ikke har vært så god mot topplagene, og han har ikke utmerket seg så den siste delen av sesongen, tross en imponerende første del.

Stemmer heller ikke på Dunne, da han har spilt godt grunnet MEGET god hjelp fra Cuellar, Collins og Friedel.

Stemmer på Vidic, fordi han er enormt viktig for United sin bakre rekke, bare måten han spiller på - gir alt, trøkker til og tar ansvar. Evra er den eneste jeg ser på som mer viktig i den bakre rekka, Ferdinand har dessverre ikke vært god nok grunnet skadene :(

Stemmer også på Michael Dawson fordi han har imponert meg stort. For meg den klart viktigste spilleren Tottenham har bakover, og har hjulpet godt til for at Spurs har klart så mange cleen sheets som de har, og at de ligger så høyt på tabellen.

Stemmer også på Aaron Hughes fordi jeg synes han spiller utrolig godt, og er ekstremt solid. Han og Hangeland utgjør et fantastisk stopperpar, og i et Fulham-lag som ikke har vært like tette bakover i år, har han dog imponert meg med solid stopperspill.

Men som sagt, det var jevnt mellom alle disse jeg nevner.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at han hadde vunnet. Fyren har vært solid, men i forhold til det han presterte forrige sesong så har han vært svakere. Det at Fulham prioriterer EL den siste halvdelen av sesongen hjelper ikke noe særlig det heller. Men er enig i at han kunne ha vært nominert.

Lenke til kommentar

Årets lag kåret av spillerne:

Joe Hart, (Birmingham, utlån fra Man. City)

Forsvar:

Branislav Ivanovic, (Chelsea)

Thomas Vermaelen (Arsenal)

Richard Dunne (Aston Villa)

Patrice Evra (Manchester United)

Midtbane:

Cesc Fabregas (Arsenal)

James Milner (Aston Villa)

Darren Fletcher (Manchester United)

Antonio Valencia (Manchester United)

Spisser:

Wayne Rooney (Manchester United)

Didier Drogba (Chelsea)

Må si jeg er overrasket at Darren Fletcher havnet på det laget. Han er en mann for store anledninger, men har han noe å vise til etter nyttår? Samme med Valencia, selvom han har vært et bra kjøp for United, men å komme på årets lag? Frank Lampard burde vært på laget. Ellers vil jeg egentlig si meg enig i nesten hele laget. Skulle gjerne sett Darren Bent der. Scorer masse mål for et dårlig lag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Må si at Branislav Ivanovic har imponert de fleste. Hvem hadde trodd at denne "klovnen" skulle gjort det så bra for Chelsea? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...