Herr Brun Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det vet jeg ikke. Samme som Points utnytta her om dagen. får hele tråden til å se fuckd ut. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Kan ikke en moderator ta ansvar å sette igang neste kåring? Evt gi noen andre ansvar for tråden når Latias ikke klarer det? EDIT: Der var den jo faktisk igang jo, good Endret 23. april 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Kan ikke en moderator ta ansvar å sette igang neste kåring? Evt gi noen andre ansvar for tråden når Latias ikke klarer det? Perfekt timing, Bola. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kan ikke en moderator ta ansvar å sette igang neste kåring? Evt gi noen andre ansvar for tråden når Latias ikke klarer det? Perfekt timing, Bola. Tror faktisk du satte den opp mens jeg skrev innlegget mitt :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fyfan, alle scumsutd suporterne stemmer på unitespilere evra, max korrupt avsteming dette!1!1 hvorfor ikke bare sette opp carrick valencia berbaflop vidic og ferdidop med engag+? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Regner med at du var drita, men svarer likevel. Evra var helt rå fra august og til rundt februar/mars. Det at han spilte hvert eneste minutt i alle kampene, og leverte varene hver eneste kamp er ikke noe mindre imponerende. Han har virket sliten de siste kampene, men hvem hadde ikke det etter å ha spilt 50 kamper på rad i en hel sesong? Evra har vært en av Uniteds beste spillere denne sesongen, men som alltid blir det mer fokusert på målscorerne. Dessuten er 6/13 av de som har stemt ikke United-supportere. Evra hadde vunnet kåringen uansett om det ikke hadde vært noen United-supportere i denne tråden. Det jeg synes er mer oppsiktsvekkende, er at du (m.fl.) stemte på Reina som årets keeper. Så er det gøy å kaste stein i glasshus? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ser det ikke som oppsiktsvekkende at folk stemte Reina som årets keeper akkurat, han har vært vår beste spiller i år. Selv om jeg selv stemte på Given, og synes kanskje Hart også har vært en smule bedre enn Reina i år, forstår jeg dem godt. Man er aldri enige, det ser man når noen presterer å stemme Givet som årets venstreback... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg skrev ikke at det var oppsiktsvekkende at folk stemte på Reina, men at det var mer oppsiktsvekkende å stemme på Reina enn det var å stemme på Pat. Når man selv stemmer på en spiller fra sitt eget lag, burde det ikke være et stort problem når andre også gjør det samme. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Så de som stemte på Ashley Cole (Herr Brun kan f.eks svare), synes virkelig han har vært ÅRETS venstreback i forhold til Evra som har spilt nesten hver eneste kamp og prestert helt sykt i 6-7 måneder før han hadde noen svake kamper? Mens Ashley Cole har vært veldig god når han har spilt men vært ute mer enn en del i årets PL sesong kan konkurrere med en av de beste spillerne på laget som ligger 1p bak 1. plassen og som også har spilt mest kamper for dem? Jeg stemte ikke på VDS i forrige avstemning selv om jeg elsker han og er Utd supporter (ikke minst at han har faktisk vært ganske utrolig i det siste og hatt en god sesong), og jeg hadde ikke stemt Evra om det hadde faktisk vært et bedre valg der selv om den andre ikke hadde vært en som spiller for "mitt lag"; kan ikke si det samme om andre folk her på forumet mtp. Reina og nå Cole stemmene. (Greit nok at Evra vinner uansett, og at Reina tapte uansett; men fortsatt.) Endret 24. april 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Cole har vært matchvinner i flere kamper, med mål og målgivende i fleng, før han skada seg. Han spilte også hver eneste kamp fram til han ble skada. Jeg synes han var bedre enn Evra (og jeg har sett de fleste United-kampene), og all den tid han har spilt brorparten av sesongen er det mer enn nok for meg. Jeg stemmer ikke på de som har "bidratt mest", men de som har spilt best over tid. Cole har vært stabilt bedre enn Evra, så Cole får min stemme. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Cole har vært matchvinner i flere kamper, med mål og målgivende i fleng, før han skada seg. Han spilte også hver eneste kamp fram til han ble skada. Cole har notert seg for målpoeng i fire av sine 24 PL-kamper. Det er vel ikke akkurat mål og assist i fleng... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Evra på laget. Nominer midtstoppere nå. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Nominerer Aaron Hughes og Michael Dawson. Endret 24. april 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nemanja Vidic. Richard Dunne. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nominerer Thomas Vermaelen og John Terry. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Jody Craddock Matthew Upson Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hah. Matthew Upson har kanskje vært den dårligste faste midtstopperen i årets PL. Han har hatt så mange ræva kamper og vært en så liten kapteinsfigur at det delvis har ført til at West Ham har slitt slik de har gjort. Jeg har fulgt alle West Hams kamper i PL i år og Upson fortjener ikke å bli nevnt i en sånn utmerking. Hvordan han fortsatt er på landslaget er for meg en gåte. Får vel nominere Ryan Shawcross og Gary Cahill jeg da. De fortjener nok ikke å vinne grunnet navn som Richard Dunne, Thomas Vermaelen og John Terry. Men synes de fortjener litt anerkjennelse. Blir det to forskjellige votes for å finne ut hver midtstopper, eller tar du alt i en, der første og andreplass tar midtstopperplassene? Endret 25. april 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Haha, hvis du sier det så. Har lest at han er høyaktuell for landslaget til VM etter sin gode sesong i PL. Har sett noen WH-kamper selv denne sesongen, og da spilte han faktisk godt. Men kan godt endre min nominasjon til en annen spiller. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Chris Samba og Kolo Toure Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvis vi skal velge et 4-4-2-lag, håper jeg du gjør det mulig å velge to spillere på midtstopper og spiss-plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå