Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nesten nominere A. Cole. Regner ikke med han får plassen, siden han ikke har spilt på et par måneder, men han var STOR i hver eneste kamp han spilte fram til han ble skadet, så han fortjener definitivt nominasjonen.

Evra har jo vært relativt svak i det siste, men er i mine øyne den eneste som kan konkurrere med (og slå) Cole.

Ellers har Zhirkov vært vanvittig på venstrebacken de siste kampene, men har ikke gjort i nærheten av nok til å være årets venstreback.

Lenke til kommentar

Vel, etter det jeg har sett har Bacary Sagna vært helt der oppe. Iva er heller ingen gud framover. Da skjønner jeg godt at Arse-supporterne stemmer på Sagna. De har jo sannsynligvis sett 30-40 kamper med Sagna, og kanskje 10 med Ivanovic (maks). Når da Sagna har vært veldig god, så skjønner jeg det. Selv om jeg er uenig (og jeg har sett mye Arsenal også).

Jeg stemte på Ivanovic, selv om jeg var tvil om det. Kun Sagna og Ivanovic var god som høyreback i året, de andre var ikke så bra(de skuffer meg!). Fordet vil jeg ikke mene at de to var de to beste i verden, jeg har sett mange som er bedre. Mellom dem to, trakk Ivanovic det lengste strå i PL.

Lenke til kommentar

Sett over hele sesongen er det nok Evra som har vært den beste venstrebacken, men han har også hatt noen svake kamper. Leighton Baines er iallfall en verdig kandidat, har spilt godt jevnlig for Everton gjennom sesongen. Alle vet hva A. Cole er i stand til, men store skadeavbrekk har ødelagt for han dessverre (for Chelsea).

Lenke til kommentar

Synes A. Cole har vært hakket bedre enn Evra når han har spilt, men siden han har vært så mye ute vil jeg si at Evra totalt sett har gjort den beste sesongen. Det er også greit å huske at Evra har spilt mye i år, og har nok vært ganske langt unna 100% restituert under flere kamper.

Lenke til kommentar

Må vel være den eneste helt sikre på laget; Patrice Evra.

Vil nå si at Fabregas og Rooney er langt sikrere, men.

Enig i Fabregas, men Rooney har tøffere konkurranse. Drogba, Torres og Defoe har også spilt kjempebra, så at han er sikker vil jeg ikke si, selv om jeg selv kommer til å stemme på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...