Larsemão Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har spilt seg forbi en av fjorårets beste høyrebacker, som har vært skadd i hele år; Bosingwa og fått plassen hans. Rettet litt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Johnson Glen, fyr opp vote Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Poll oppe. Bare å stemme. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har spilt seg forbi en av fjorårets beste høyrebacker, som har vært skadd i hele år; Bosingwa og fått plassen hans. Rettet litt. Greit nok. Men det er ikke noen tvil om at Ivanovic har tatt høyrebackplassen i år. Det ar han gjort gjennom storspill og fortjener å komme på laget som høyreback. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sagna? Har han vært så stor da? Tydelig at jeg har sett for lite av Arsenal i år... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sagna er alltid stor. Tror ikke du finner en høyrebeck i verden som er så solid bakover som han er, kansje flere som har mer ekstreme ferdigheter, men Sagna er helt insane defensivt, begår sjeldent en tabbe, og har reddet Arsenal flere ganger i år. Offensivt blir det litt andre boller, men han er temmelig ok der og, når han slipper å slå innlegg på Arshavin. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Omvendt av Johnson altså. Ok defensivt, insane offensivt. Latias: Det heter høyreback, ikke beck Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Johnson er mindre enn OK defensivt. Jeg håper han stiller hver gang vi spiller mot Pool, er jo evig med rom bak han. Evt mye rom midt i banen hvis Mache stikker ned å covrer for han. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Johnson er mindre enn OK defensivt. Jeg håper han stiller hver gang vi spiller mot Pool, er jo evig med rom bak han. Evt mye rom midt i banen hvis Mache stikker ned å covrer for han. Han er ok defensivt når han er der bak da. Har en tendens til å bli litt vel offensiv kanskje Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ivanovic har vært bunnsolid, klart førstevalg for min del. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Scouserne stemmer vel på Glen Johnson. Hva er dette for en slags kommentar da? Hjernedødt. Forventet bedre fra deg. Sagna årets HB? Haha, han er god bakover med en dårligere fremover enn Djimi Traore. Vant ikke Reina avstemningen forresten?(I dont know..) Anyways, Ivanovic tar den lett for meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Joe Hart vant, ganske klart. Hvis du hadde vært en supporter av et annet lag, ville du ha stemt på Reina da også? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Oki, følgte ikke med. Men jeg ville stemt på Reina ja Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Joe Hart har vært klart best i år med Given rett bak, heldigvis klarte de fleste å se det til tross for at Reina vel fikk fem eller seks stemmer der alle kom fra Liverpool-supportere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja siden du tydeligvis kom med fasiten nå så er det vel bare å droppe denne diskusjonen. Bare å sette Ivanovic på laget og gå videre. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Gary Neville har jo vært god som høyreback i år Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja siden du tydeligvis kom med fasiten nå så er det vel bare å droppe denne diskusjonen. Bare å sette Ivanovic på laget og gå videre. Jeg kom ikke med fasiten, men jo takk for det. Ivanovic skal settes på laget etter at Liverpool-leiren får tid til å stemme på "backen" Johnson. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hm? Jeg og Marius stemte på Ivanovic. Se hvem som stemte på Sagna du, then you can come back. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Vel, etter det jeg har sett har Bacary Sagna vært helt der oppe. Iva er heller ingen gud framover. Da skjønner jeg godt at Arse-supporterne stemmer på Sagna. De har jo sannsynligvis sett 30-40 kamper med Sagna, og kanskje 10 med Ivanovic (maks). Når da Sagna har vært veldig god, så skjønner jeg det. Selv om jeg er uenig (og jeg har sett mye Arsenal også). Endret 18. april 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Branislav Ivanovic på laget. Da er det på tide å nominere venstrebeck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå