Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt seg forbi en av fjorårets beste høyrebacker, som har vært skadd i hele år; Bosingwa og fått plassen hans.

Rettet litt.

Greit nok. Men det er ikke noen tvil om at Ivanovic har tatt høyrebackplassen i år. Det ar han gjort gjennom storspill og fortjener å komme på laget som høyreback.

Lenke til kommentar

Sagna er alltid stor. Tror ikke du finner en høyrebeck i verden som er så solid bakover som han er, kansje flere som har mer ekstreme ferdigheter, men Sagna er helt insane defensivt, begår sjeldent en tabbe, og har reddet Arsenal flere ganger i år. Offensivt blir det litt andre boller, men han er temmelig ok der og, når han slipper å slå innlegg på Arshavin. ;)

Lenke til kommentar

Johnson er mindre enn OK defensivt. Jeg håper han stiller hver gang vi spiller mot Pool, er jo evig med rom bak han. Evt mye rom midt i banen hvis Mache stikker ned å covrer for han.

Han er ok defensivt når han er der bak da. Har en tendens til å bli litt vel offensiv kanskje :p

Lenke til kommentar

Scouserne stemmer vel på Glen Johnson.

Hva er dette for en slags kommentar da? Hjernedødt. Forventet bedre fra deg.

Sagna årets HB? Haha, han er god bakover med en dårligere fremover enn Djimi Traore.

Vant ikke Reina avstemningen forresten?(I dont know..) Anyways, Ivanovic tar den lett for meg.

Lenke til kommentar

Ja siden du tydeligvis kom med fasiten nå så er det vel bare å droppe denne diskusjonen. Bare å sette Ivanovic på laget og gå videre.

Jeg kom ikke med fasiten, men jo takk for det. Ivanovic skal settes på laget etter at Liverpool-leiren får tid til å stemme på "backen" Johnson.

Lenke til kommentar

Vel, etter det jeg har sett har Bacary Sagna vært helt der oppe. Iva er heller ingen gud framover. Da skjønner jeg godt at Arse-supporterne stemmer på Sagna. De har jo sannsynligvis sett 30-40 kamper med Sagna, og kanskje 10 med Ivanovic (maks). Når da Sagna har vært veldig god, så skjønner jeg det. Selv om jeg er uenig (og jeg har sett mye Arsenal også).

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...