Herr Brun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Å herregud. Pepe Reina årets keeper? Skjerpings Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Hehe, jeg husker i fjor da alle ABU-erne sa at United-supporterne kun stemte på United-spillere. Nå er det jo mulig å se hvem som stemmer på hvem, så vi ser jo at den påstanden var latterlig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nå er det mulig å se hvem som stemmer på hvem? Nei, det er vel ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Du stemte på Given. Jeg vet det. Jeg kan se alt. Neida. Etter navnet står det prosent, og ved siden av det står det se. Trykk på den, og woila! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Den hadde jeg ikke fått med meg gitt. Snedig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, eg er Liverpoolsupporter og stemde Reina. Fordi han har storspelt i heile år, uavhengig av kor varierande forsvaret har vore. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Hart på laget. Bare å nominere høyrebeck nå. Endret 16. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Bakary Sagna Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Står vel bare mellom de to? Realistisk sett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Scouserne stemmer vel på Glen Johnson. Branislav Ivanovic har overrasket meg denne sesongen. Han har i grunn ikke bare overrasket meg, han har totalt sjokkert meg. Jeg tipper Bosingwa blir solgt i somer, for han kommer aldri til å få tilbake noen plass på laget. Iva er mye kjappere enn han ser ut, han klarer å komme seg forbi spillere uten problem og slå inn, og etter hvert har også innleggene begynt å sitte. Han er også sterk i lufta og en trussel på offensive dødballer, og ikke minst, han er dønn solid defensivt. Dessuten, der hvor Bosingwa ofte labbet tilbake i forsvar og lot Mikel/Essien fylle opp backplassen en stund, jobber Iva beinhardt bakover når det trengs, i tillegg til å være en kjempetrussel framover. Jeg kan heller ikke se for meg at hvilke andre spillere enn Sagna som skulle kunne være i nærheten. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Forventer at Ivanovic tar denne, ettersom Sagna er litt mer "meh" offensivt, men jeg setter Sagna veldig høyt defensivt så om han tar plassen er det mer enn fortjent. Haha, Johnson? Vis han vinner så har scouserne større briller på enn Wenger jo! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg synes Cuellar fortjener å nomineres også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Sagna hadde en herlig ball på Bendtner målet mot Wolves nå nylig, og har hatt noen andre fine innlegg i år også. Og har vært ganske god offensivt. Ivanovic er god defensivt men han ødelegger offsiden en del, og nå nylig mot Inter på hjemmebane så kom det 2-3 sjanser pga. dårlig posisjonering av han. (Jeg tror det var hjemmekampen, kan hende det var borte eller begge). Sagna er årets høyreback i PL. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Blir det feil og nominere Bale? Feil for meg såklart som Gooner, men også fordi han i hovedsak er venstre back..? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Glen Johnson. Fantastisk i de periodene han har vært skadefri. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Blir det feil og nominere Bale? Feil for meg såklart som Gooner, men også fordi han i hovedsak er venstre back..? Nominer som venstreback. Han har da ikke spilt på høyreback overhodet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Nominerer Vedran Corluka. Skal vi gå videre, eller er det flere som skal nomineres? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ivanovic er årets høyreback. Har spilt seg forbi en av fjorårets beste høyrebacker; Bosingwa og gjort plassen sin. Klart valg for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå