Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Godt majoriteten er uenig så langt da Jefe! :D

Og Balanos: Kanskje en idee å se mer enn 5 Utd kamper før man sier sånt om Rooney. Ikke noe mer enn det at han putter? Ville heller sagt det motsatte; UTROLIG mye mer enn det å bare putte. Skjønner ikke at det går an å si det en gang, SPESIELT mtp. på at han er en spiss når man ser på hvordan han "dekker" hele banen.

Og greit nok Herr Brun, den er jeg med på. Det er ikke uten grunn at Lamps er så høyt oppe på statistikken osv, jeg bare sier at i år så føler jeg ikke at Lamps har hatt en bedre overall enn enn helt sinnsyk Rooney; synes heller det står mer jevnt mellom Rooney og Drogba, selv om jeg hater Drogba så til de grader og digger egentlig Lamps.

Uansett, det er som Wis sier, Rooney er spesiell og har hatt en helt fabelaktig sesong, og har bevist at han er topp 5 i verden nå, om ikke topp 3 osv.

He's stepped up. Wayne Rooney.

VM kan bety jævlig mye for Wazza. Er så jævlig spent på å se han der, presterer han helt villt der så kan det bli jææævlig gøy å være England-supporter! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk overbruker stats veldig her. Selv om f. eks Xavi har 19 færre målpoeng enn Lampard på omtrent likt antall kamper, vil jeg si at Xavi er på høyde med, om ikke enda bedre enn Lampard. Fotball er veldig mye mer enn mål og assists, men mennesker er som vanlig veldig opptatt av å ha noe å måle etter.

Man Utd med og uten Rooney er en stor forskjell. Uten Rooney tror jeg Man Utd ville kjempet mer om 4.plass enn 1.plass denne sesongen. Ikke bare er han lagets toppscorer og viktigste spiller foran mål, men han jobber, slår flotte pasninger, vinner dueller og mere til. Ronaldo ble sett på av mange som verdens beste spiller ifjor, men Rooneys sesong i år topper Ronaldos ifjor. Rooney har vært viktig for Man Utd i flere år og når han i tillegg har vært lagets desiderte toppscorer i år synes jeg han er årets spiller.

Chelsea uten Lampard har skjedd færre ganger i løpet av sesongen, men Chelsea hadde ikke nevneverdige problemer uten han og det samme kan sies om Drogba. Chelsea har totalt sett et bedre lag en Man Utd(gjenspeiler seg med 4 vs 2 på årets lag), men likevel har Man Utd fulgt Chelsea helt til døra, noe som kommer litt av vinnerkulturen i Man Utd og Sir Alex, men også veldig mye av Wayne Rooney. Han har vært outstanding i hele sesongen om man ser bort ifra skadeproblemene mot slutten og han har sjelden drittkamper, men ofte veldig gode kamper.

Drogba og Lampard har hatt en fantastisk sesong begge to, men de spiller på et bedre lag, som tross alt har scoret 17 mål mer enn United i år. De har sammen med Chelsea vært mer ustabile, mens Rooney har holdt formen helt til han ble uheldig med skader mot slutten. Jeg er med dere Rooney-tvilere på at som hovedattraksjon på Man Utd får man mye gratis i media og i det hele tatt at Rooney får flere muligheter til å score som eneste virkelige stabile måltrussel i Man Utd, men likevel synes jeg Rooney totalt sett har vært Premier Leagues beste spiller i år. Dette kommer fra en som i midten av sesongen var veldig irritert på Rooney(noen filmesituasjoner + overhyping i media).

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Syns virkelig Jack Rodwell bør vinne denne! Fy faen så jævli god han er! Dan Gosling kan jo også være en kandidat.

En ting jeg syns er litt rart på Årets Spiller. Hvorfor er ikke Bent nominert? :S Syns da virkelig han hadde iallefall fortjent en nominasjon :p

Lenke til kommentar

En ting jeg syns er litt rart på Årets Spiller. Hvorfor er ikke Bent nominert? :S Syns da virkelig han hadde iallefall fortjent en nominasjon :p

Det er vanlig at den som blir kåret til "årets spiller" også er med på "årets lag". Derfor tok jeg bare de 11 som var på "årets lag", og satte opp poll. :)

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Scott Parker vs Chelsea.

http://soccer-portal.org/cat/goal-of-the-day/1472-scott-parker-goal-v-chelsea.html

Igjen, tror Figueroa tar denne greit, men det er alltid morsomt å se vakre mål.

Scott Parker vs Wigan.

http://vodpod.com/watch/3485442-scott-parker-goal-v-wigan

Mer viktig enn pent, selv om målet er veldig veldig bra. Fantastisk måte å beholde plassen på.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...