Liddell Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Denne kan vel sies å være avgjort? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, nominer årets trenere nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Harry Redknapp og Carlo Ancelotti. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Roy Hodgson og han til Birmingham Endret 13. mai 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Alex McLeish og Sir Alex Ferguson (selv om han ikke har vært på sitt beste). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Bare en vinner her. Harry Redknapp. Helt klart også for min del. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Wut lol. Jeg vil nå heller si at Ancelotti er eneste fornuftige valg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Var ikke helt 100% seriøs egeeentlig, men fortsatt, er jo ikke så rart om han hadde vunnet den da. Gjort en strålende jobb, spesielt det med at City så ut som de hadde plassen ganske komfortabelt osv; og måten Spurs slo Arsenal og Chelsea på WHL, og etter det City borte som var den viktigste. Og det med hvordan han har klart å bruke Gareth Bale nå mot slutten av sesongen, med Assou Ekkoto bak han som back og alt. 'Arry er ganske genial. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Sam Allardyce, selv om at Redknapp fortjener å vinne Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Alex McLeish fortjener denne egentlig. Det er vel ikke alt for mange som hadde tippet at Birmingham skulle havne på 9. plass året etter at de rykket opp i PL. Det er smått sensasjonelt. Det at Tottenham tok 4. plassen er derimot ikke så veldig overraskende med tanke på den stallen Redknapp har til disposisjon. Endret 13. mai 2010 av Geir M Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Redknapp og Ancelotti, uten tvil! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Får nominere Zola siden jeg liker han så godt Kommer ikke til å stemme på han, men han fortjener nominasjon fordi han er den han er. Alex McLeish er min favoritt i denne, 9. plass på Birmingham er veldig imponerende, tror de vil slite betydelig mer neste sesong, med mindre de får noen særlig forsterkninger. Happy Harry har også hatt en fin sesong, men med det spillermaterialet han har bør 4. Plass være innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Poll for trenerne er oppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Harry Redknapp årets trener. På tide å stemme på årets spiller. Siden vi allerede har kåret årets lag, må jo årets spiller være på det laget. Så jeg setter opp alle 11 som kom på årets lag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Stakkars Samebror, ingen Blackburnspillere å stemme på her da Fabregas er årets spiller for meg. Gjort det ekstraordinære og holdt Arsenal inne i gullkampen helt på egenhånd. Synes både Fab og Lampard kommer langt foran Rooney i årets spiller-kåring. Fort Drogba også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Lampard kommer langt foran Rooney i år?????????? ???? ??? ??? HAHA. Lampard har vært SINNSYK etter janauar, men jeg BER deg se kampene i høstsesongen, da spesielt november-desember tiden. Også se på Rooney gjennom hele året er du snill. Ok? Takk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Må da være lov til å synes andre enn Rooney har vært gode i år. Lampard og Fabregas som scorer veldig mye for å være midtbanespillere, og som ikke får like mye media oppmerksomhet som Rooney. Eller Drogba som faktisk ble topscorer. Rooney er god han, det er ikke det, men det er tross alt flere enn Rooney som har spilt bra i år. Endret 19. mai 2010 av Teipball Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Enig, Fabregas og Drogba er der oppe også. Reagerte bare på at han sa at Lampard har vært bedre; og ikke bare det, det at han skrev at Lampard har vært langt bedre. Det er rett og slett noe jævlig tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå