Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke helt 100% seriøs egeeentlig, men fortsatt, er jo ikke så rart om han hadde vunnet den da. Gjort en strålende jobb, spesielt det med at City så ut som de hadde plassen ganske komfortabelt osv; og måten Spurs slo Arsenal og Chelsea på WHL, og etter det City borte som var den viktigste. Og det med hvordan han har klart å bruke Gareth Bale nå mot slutten av sesongen, med Assou Ekkoto bak han som back og alt.

'Arry er ganske genial.

Lenke til kommentar

Alex McLeish fortjener denne egentlig. Det er vel ikke alt for mange som hadde tippet at Birmingham skulle havne på 9. plass året etter at de rykket opp i PL. Det er smått sensasjonelt. Det at Tottenham tok 4. plassen er derimot ikke så veldig overraskende med tanke på den stallen Redknapp har til disposisjon.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Får nominere Zola siden jeg liker han så godt :p Kommer ikke til å stemme på han, men han fortjener nominasjon fordi han er den han er.

Alex McLeish er min favoritt i denne, 9. plass på Birmingham er veldig imponerende, tror de vil slite betydelig mer neste sesong, med mindre de får noen særlig forsterkninger. Happy Harry har også hatt en fin sesong, men med det spillermaterialet han har bør 4. Plass være innen rekkevidde.

Lenke til kommentar

Stakkars Samebror, ingen Blackburnspillere å stemme på her da :p

Fabregas er årets spiller for meg. Gjort det ekstraordinære og holdt Arsenal inne i gullkampen helt på egenhånd. Synes både Fab og Lampard kommer langt foran Rooney i årets spiller-kåring. Fort Drogba også.

Lenke til kommentar

Lampard kommer langt foran Rooney i år??????????

????

???

???

HAHA.

Lampard har vært SINNSYK etter janauar, men jeg BER deg se kampene i høstsesongen, da spesielt november-desember tiden.

Også se på Rooney gjennom hele året er du snill.

Ok? Takk.

Lenke til kommentar

Må da være lov til å synes andre enn Rooney har vært gode i år. Lampard og Fabregas som scorer veldig mye for å være midtbanespillere, og som ikke får like mye media oppmerksomhet som Rooney. Eller Drogba som faktisk ble topscorer. Rooney er god han, det er ikke det, men det er tross alt flere enn Rooney som har spilt bra i år.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...