Sovende Panda Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Drogba og Bent Endret 9. mai 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Drogba, Rooney og Bent er allerede nevnt. Jeg nominerer Tevez. Han har vært viktig for City, og har scort en del mål. Skulle gjerne nominert Torres, men han har vært mye skadet. Men han har prestert veldig bra i de kampene han har spilt og har vært effektiv iforhold til antall spilte kamper. Regner med at noen andre nominerer han. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Sorry, glemte å se forrige side... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Siden Bent uansett har blitt nominert av andre i etterkant, skifter jeg nominasjon til Jermaine Defoe og Hugo Rodallega. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Rooney-Bent kommer til å få mine stemmer, men synes Torres fortjener nominasjon også. Han har tross skader 18 mål på 1705 minutter i PL, den spissen som har scoret mest i forhold til spilletid. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bendtner Han fortjener å bli nominert selv om det er mange der ute som er bedre enn ham, jeg synes at han har utviklet seg meget godt og har grepet sjansen da sjansen bød seg. Han har scoret minst 0,5 i snitt etter han kom tilbake etter skaden hans. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Rooney har spilt bra, men Drogba har vært mye bedre ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Rooney har gjort omtrent alt på egenhånd, Drogba har hatt Malouda og Lampard rett bak seg. Jeg vil sette prestasjonen til Rooney høyere. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bendtner Han fortjener å bli nominert selv om det er mange der ute som er bedre enn ham, jeg synes at han har utviklet seg meget godt og har grepet sjansen da sjansen bød seg. Han har scoret minst 0,5 i snitt etter han kom tilbake etter skaden hans. lol. Ikke sjangs. Louis Saha syns jeg er en verdig mann for nominasjon! Veldig viktig spiller for Everton denne sesongen. Viser til tider klasse! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Klart for votes? Drogba og Rooney får mine stemmer, tipper flere velger dem også. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 med tanke på spilletid og effektivitet så setter jeg torres høyest men siden han har vært ute med skader store deler av sesongen så får han ikke bli med på årets PL lag dessverre Liker det ikke men må bare innse det at Roooney og Drogba har vært enorme denne sesongen, dermed går mine stemmer til dem Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tja, jeg vil si at Robin van Persie fortjener en nominasjon iallfall, selv om han ikke kommer til å få en av mine stemmer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Carlos Tevez nominerer jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Poll oppe. Et helt lag med spisser ble nominert jo. Lov å stemme på flere, og de to med flest stemmer kommer på laget. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Stemte på Drogba og Rooney. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vanskeleg dette. Drogba og Rooney har vore on fire, men Torres har scora mykje i forhold til speletid. Bent har jo også overraska både ein og anna. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Drogba og Rooney i år. En skadefri Torres hadde nok tatt plassen til Drogba, men siden Torres har vært mye ute og Drogba har prestert bedre enn vanlig på et veldig høyt nivå blir det slik. Darren Bent er også oppi der, men han er dessverre litt for ustabil(spess hjemme/borte) og jeg foretrekker da Rooney og Drogba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå