Gå til innhold

Årets PL-lag 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drogba, Rooney og Bent er allerede nevnt. Jeg nominerer Tevez. Han har vært viktig for City, og har scort en del mål.

Skulle gjerne nominert Torres, men han har vært mye skadet. Men han har prestert veldig bra i de kampene han har spilt og har vært effektiv iforhold til antall spilte kamper. Regner med at noen andre nominerer han. :p

Lenke til kommentar

Bendtner

Han fortjener å bli nominert selv om det er mange der ute som er bedre enn ham, jeg synes at han har utviklet seg meget godt og har grepet sjansen da sjansen bød seg. Han har scoret minst 0,5 i snitt etter han kom tilbake etter skaden hans.

Lenke til kommentar

Bendtner

Han fortjener å bli nominert selv om det er mange der ute som er bedre enn ham, jeg synes at han har utviklet seg meget godt og har grepet sjansen da sjansen bød seg. Han har scoret minst 0,5 i snitt etter han kom tilbake etter skaden hans.

lol. Ikke sjangs.

Louis Saha syns jeg er en verdig mann for nominasjon! Veldig viktig spiller for Everton denne sesongen. Viser til tider klasse!

Lenke til kommentar

med tanke på spilletid og effektivitet så setter jeg torres høyest men siden han har vært ute med skader store deler av sesongen så får han ikke bli med på årets PL lag dessverre :(

Liker det ikke men må bare innse det at Roooney og Drogba har vært enorme denne sesongen, dermed går mine stemmer til dem :ph34r:

Lenke til kommentar

Drogba og Rooney i år. En skadefri Torres hadde nok tatt plassen til Drogba, men siden Torres har vært mye ute og Drogba har prestert bedre enn vanlig på et veldig høyt nivå blir det slik. Darren Bent er også oppi der, men han er dessverre litt for ustabil(spess hjemme/borte) og jeg foretrekker da Rooney og Drogba.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...