Herr Brun Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skjer med at det blir nominert Blackburn-spillere i hver eneste kategori? Vi har en rovers-fan på forumet med temmelig heftige briller. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Vil legge til at ingen angrepsspillere fortjener å bli nominert, kanskje jeg nominerer Big Sam Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Klart til å starte en midtbanevote eller? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Klarte ikke bestemme meg, så det ble Fabregas, Lampard og Milner. Milner har imponert meg voldsomt i år, Fabregas har vært enestående og kjørt Arsenalskuta nærmest alene, mens Lampard som alltid har vært knallgod i Chelsea. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tull at vi kan stemme på 3 stykk(eller flere?), vi skal bare kunne stemme på 2. Ellers blir det uansett altfor jevnt istedenfor slik det skal være. Nå kommer jo folk bare til å stemme på Fletcher, Lampard og Fabregas. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Samebror: Mener du virkelig, helt seriøst, at N'Zonzi og Dunn har vært bedre enn Fabregas, Lampard, Milner, Fletcher m.fl.? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nzonzi er årets beste kjøp uten tvil Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Og han har, sammen med Dunn, vært bedre enn Fabregas og Lampard? :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Blackburn hadde ikke vært så høyt oppe uten de jeg har nominert fram til nå, og jeg gir mesteparten av æren til midtbanespillerne våre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Tull at vi kan stemme på 3 stykk(eller flere?), vi skal bare kunne stemme på 2. Ikke noe jeg kan gjøre. Enten kan man stemme på en, eller på så mange man vil. Da er det bedre å bruke sistnevnte, for vi skal jo tross alt ha to spillere på laget. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Blackburn ligger på 11. Plass. Allikevel skal de ha Paul Robinson, Gael Givet, Christopher Samba, Martin Olsson, Steven N'Zonzi og David Dunn inn på årets lag. Altså på 6/8 posisjoner? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Samebror, du er god politiker. Svare på noe helt uvesentlig Greit at de blir nominert, mulig de har fortjent det, men det skal temmelig tykke Blackburnbriller på for å stemme på dem... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Stemte på Lamps, Cesc og Huddlestone. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Veldig enig egentlig Jefe, men jeg klarte ikke stemme Lamps selv om jeg elsker han, bare fordi jeg husker akkurat hvor dårlig han spilte kamp etter kamp (spesielt pasningene som fikk meg til å tvile på at han skulle klare å spille bra for England i VM osv også..) i høstsesongen og litt i desember osv. Han var rett og slett dritt i flere måneder og ble ikke noen bedre før etter halve sesongen var spilt (ca.) og etter det har han seff vært helt syk. Huddlestone, helt utrolig sesong, og for en fantastisk spiller. Fortjent at han har noen stemmer ihvertfall. Milner, helt fantastisk sesong også, helt utrolig at han spiller sånn i midten når han egentlig er ving osv. Og Cesc er det vel ikke så mye å si på. Too good. Tok også Scott Parker fordi jeg har sett noen WH-kamper og er helt enig med Maefteda på det der, uten han hadde de vært helt fucked. Ene og alene den viktigste spilleren i WH, og spiller bra kamp etter kamp. Takler bra, presis med pasnignene og kan det med skudd også. Husker også hvor god han var mot Chelsea når det skulle vært WH-seier (fucked straffe til Chelsea) da det ble 1-1, helt utrolig. Endret 6. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Lampard og Cesc på laget. Nominer spisser nå. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Litt synd, jeg føler ihvertfall at Milner har vært mer imponerende enn Lampard overall dette året. Nominerer Carlton Cole og Rooney. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Darren Bent, fyren er syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå