Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Steven Nzonzi og Cesc Fabregas Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 fletcher,carrick,hargreaves,gibson,giggs,scholes,gerrard Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Milner Dempsey Endret 2. mai 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Gordon kommer garantert til å nominere Blackburn-spillere. :!: Steven Nzonzi Visste det, Gordon. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 For å være seriøs så bør vel Cesc og Lamps være relativt selvskrevne. Eneste som trekker ned ved Cesc er at han har vært skadet en del. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Lalalalala. Milner. Petrov for Villa kan jo være med. Fabregaaaas. Og at Lamps for veldig svak i første halvdelen av sesongen Geir. Jeg hadde hatt Milner og Fabregas selv om jeg elsker Lamps. Fabregas har rett og slett vært vfor god når han har spilt i år og Milner har vært mer stabil enn Lamps mtp. første delen av sesongen av Lamps. Milner har seriøst vært fantastisk i år- Endret 2. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Oh shit, selvfølgelig Huddlestone. Hvordan kunne jeg glemme han, damn. Han er SÅ jævlig god. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Scott Parker Kommer sikkert ikke til å komme inn på årets lag, men jeg synes han fortjener det. Helt syk sesong, eneste grunnen til at West Ham fortsatt er i PL. Han spilte så bra for Charlton i sin tid at Chelsea bestemte seg for å kjøpe han, pr nå er han mye bedre enn det han var den gang. Om han ikke får komme med til VM for England på bekostning av Carrick/Barry kommer jeg til å grine. Han hadde helt sikkert blitt lagt merke til i en større klubb, og det er en grunn til at alle spillere i West Ham, selv Cole og Green er til salgs, mens Parker ikke er det. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fletcher. Fletcher og Cesc bør vinne, antar de kommer til å gjøre det også, med tanke på antallet Arsenal og United supportere her inne. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Cesc og Lampard stiller nok som favoritter, men er usikker på hvem jeg skal velge av de og Milner/Fletcher/Parker. Kan komponere en veldig bra midtbane bare av de. Vanskelig å si. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 David Dunn? Sick sesong og har vert Blackburns viktigeste spiller denne sesongen! Syns at denne spilleren er et must! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Liker at Lucas har blitt skrivd opp. Hoho. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 David Dunn? Sick sesong og har vert Blackburns viktigeste spiller denne sesongen! Syns at denne spilleren er et must! Egentlig ganske enig, hadde det ikke vært for skader på han så hadde vi vært på en 8-9.plass Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skjer med at det blir nominert Blackburn-spillere i hver eneste kategori? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det har det strengt tatt ikke blitt, høyreback og høyrevingen er roversfri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå