Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Her skal vi nominere, og komme frem til hvilke elleve spillere som fortjener å få plass på årets lag i Premier League! Vi skal også kåre årets mål, årets trener og årets unge spiller. Noen regler: - Årets lag gjelder for sesongen 09/10 - Det er kun lov å nominere spillere som har spilt i PL denne sesongen. - Det er lov å nominere maks to spillere pr. posisjon (pr. person altså). - Hver spiller må i hvert fall ha spilt ti kamper i løpet av sesongen hvis han skal nomineres. - Nominer spillerne i riktig posisjon. Ikke nominer for eksempel Rooney som keeper. - Vi bruker en 4-4-2-formasjon. - Defensive/offensive midtbanespillere, blir regnet som sentrale midtbanespillere. - Alle spillere som blir nominert, vil bli satt opp i en poll. Pollen skal vare i 2-3 dager, før vi går videre til neste posisjon. Årets PL-lag Joe Hart Branislav Ivanovic - Richard Dunne - Thomas Vermaelen - Patrice Evra Charles N'Zogbia - Frank Lampard - Francesc Fàbregas - Florent Malouda Didier Drogba - Wayne Rooney Trener: Harry Redknapp Årets spiller: Wayne Rooney Årets mål: Årets unge spiller: Gareth Bale Nominasjoner Nominerte keepere: Shay Given Pepe Reina Joe Hart Manuel Almunia van der Sar Brad Friedel Paul Robinson Chris Kirkland Nominerte høyreback: Bacary Sagna Branislav Ivanovic Carlos Cuellar Glen Johnson Vedran Corluka Nominerte venstreback: Patrice Evra Ashley Cole Leighton Baines Gael Givet Gareth Bale Gaël Clichy Nominerte midtstoppere: Aaron Hughes Michael Dawson Nemanja Vidic Richard Dunne Thomas Vermaelen John Terry Jody Craddock Christopher Samba Kolo Toure Nominerte høyreving: Antonio Valencia Aaron Lennon Steven Pienaar Valon Behrami Charles N'Zogbia Nominerte venstreving: James Milner Luis Nani Florent Malouda Chung-Yong Lee Martin Olsson Nominerte midtbanespillere: James McCarthy Frank Lampard Darren Fletcher Francesc Fàbregas Steven N'Zonzi Lucas Leiva James Milner Clint Dempsey Stiliyan Petrov Tom Huddlestone Mark Noble Scott Parker David Dunn Nominerte angrepsspillere: Didier Drogba Carlton Cole Wayne Rooney Darren Bent Carlos Tevez Fernando Torres Jermaine Defoe Hugo Rodallega Nicklas Bendtner Louis Saha Robin van Persie Nominerte trenere: Harry Redknapp Carlo Ancelotti Roy Hodgson Alex McLeish Sir Alex Ferguson Sam Allardyce Gianfranco Zola Kandidater til årets spiller: Joe Hart Branislav Ivanovic Richard Dunne Thomas Vermaelen Patrice Evra Charles N'Zogbia Frank Lampard Francesc Fàbregas Florent Malouda Didier Drogba Wayne Rooney Kandidater til årets mål: Årets unge spiller: Jack Rodwell Gareth Bale Jack Wilshere Junior Stanislas James McCarthy Emiliano Insua Aaron Ramsey Dan Gosling Kandidater til årets kamp: Endret 28. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nominerer Shay Given og Pepe Reina. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Joe Hart er årets keeper. Han blir nominert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Du kan umulig være seriøs. Men tar han med likevel, blir kult å se han bli slaktet. Faktisk tror jeg han hadde vunnet kåringen "tabbespilleren". Endret 14. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vil du ta i bruk stemmefunkjonen igjen? Syns nominasjonsprossessen er rimelig meninglös. 3p - 2p - 1p-systemet FTW, selv om avstemningsprossessen blir mindre glamorös. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Denne tråden er splittet ut fra Premier League 2009 *KÅRING AV ÅRETS LAG!* Endret 14. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ja, det vil jeg. Det som er fint nå er at man kan se hva andre stemmer. Systemet du snakker om er ikke så ille det, men det er altfor tidskrevende. Lettere å gjøre det slik at du stemmer på noen, og forumet teller stemmene for deg i stedet. Takk til aklla for å splitte ut tråden. Mindre kaotisk på denne måten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Får vel nominere Brad Friedel også da. Som alltid står han alle kampene, og er en av keeperne som har sluppet inn minst i år. Noen flere som skal være med, eller skal vi begynne med å stemme? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Paul Robinson har faktisk hatt en ganske grei sesong... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vanskelig valg. Mange gode. Frister nesten å stemme på Given, den mannen har vært syk i år. Eventuelt Joe Hart. Håper han drar til Sør-Afrika for å si det sånn. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg synes virkelig at Almunia fortjener en plass her. Helt seriøst. Han har reddet Chelsea så utrolig mange ganger nå at det er helt sykt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hiihihi Chancelor. Good one. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg nominerer Chris Kirkland Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Bare å kjøre i gang. Joe Hart har vært helt strålende i år. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Heurelho Gomes må i allefall vinne "reise kjerringa"-prisen. Den mannen har imponert meg stort i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Bare å stemme på den beste keeperen nå. Selv stemte jeg på Hart. Hver gang jeg har sett en Birmingham-kamp, er det Hart som har reddet dem. Syk sesong han har hatt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Shay Given får min stemme, synes han har vært utrolig god i City i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå