Geggi1 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er det noen som har samme maskin som meg som kan hjelpe meg å skaffe driverne. Jeg kjøpte meg ny laptop dagen før jeg skulle offshore. På maskinen min må jeg ha XPpro for å kjøre noen av mine aplikasjoner. Så før jeg reiste la jeg inn Pro i en fart og håpet at alt skulle virke, noe som det ikke gjorde. Jeg tok med meg 20 DVD filmer ut som jeg ikke kan spille for driveren ikke er der. Er det noen som har gjort det samme så hadde det vert fint om jeg kunne få vga driverne. Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Det som er problemet er at HP ikke for venter at du trenger å laste ned driveren. Dermed ender jeg opp med at alt softwaren ligger på en f****** recovery cd som gjør at jeg mp legge inn alt på ny. Jeg er ikke hjemme nå så det er ikke så lett å legge alt tilbake. Takk for du prøver Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 okei.. Fant det ikke hos hp jeg heller. :oops: men det er et ATI mobility grafikkkort i den. Prøv på http://mirror.ati.com/support/drivers/powered.html og skjekk om de driverne passer. Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Sjekka litt på ATI sin site og tror kanskje at jeg har løst det. Fant ut at Compaq EVO N1020 har samme grafikk kort( raedon igp-340 (rs200m)). Compaq og HP er jo "eneggede tvillinger" så jeg kommer til å prøve med den driveren. Lenke til kommentar
oeb Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har samme laptop selv, og er MEGET misfornøyd med den.. Har du også en UTROLIG dårlig ytelse med det skjermkortet? Testa med alle driverne osv, men tror det ligger i selveste chipen.. Skjønner ikke at jeg sløste bort penger på den møkk laptopen.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 skal du spille av dvd så trenger du en mpeg2 codec, hvis du mangler det så blir det vansklig Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det at du ikke kan se DVD er vel ikke skjermkort driverne sin feil. Du sier du la in XP Pro i en fart, og i den anledning la du ikke inn WinDVD eller PowerDVD, som er 3.parts programvare for å se DVD. Microsoft leverer ikke MediaPlayer med DVD decoder da dette hadde resultert i dyrere Windows og MediaPlayer ikke kunne vært gratis. Så du mangler rett og slett en DVD decoder plug-in. Mulig du mangler skjermkort driverne også, men det er ikke pga dem du ikke får se DVD som sagt. Lenke til kommentar
zagadka Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har samme laptop selv, og er MEGET misfornøyd med den..Har du også en UTROLIG dårlig ytelse med det skjermkortet? Testa med alle driverne osv, men tror det ligger i selveste chipen.. Skjønner ikke at jeg sløste bort penger på den møkk laptopen.. Jeg har også samme pappesken. Bruker den i jobben, og har derfor ikke betalt en krone for den selv. Heldigvis. Vifta bråker plagsomt mye, irriterende mye! Skjermkortet er horribelt ja, ytelsen i det minste. Får en ny arbeidsplass snart, kommer vel til å plage de andre hardt med denne traktoren ja... Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Du kan laste ned skjermkort driveren til denne maskinen (ze5300-serien) da det er samme sak... Her finner du også InterVideo WinDVD Player hvis du trenger det. Evt. så kan du laste ned Omega driverne (burde fungere) herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå