kreppsen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Mistet mobilen min i påsken og fikk en ny i posten tidlig i sist uke, Sony Ericsson Vivaz. Ringte Telenor på mandag fordi jeg synes det tok ekstremt lang tid for å få koden til sim kortet. De hadde glemt sim kortet mitt og sendte det med ekspress. Jeg sitter nå med det i hånden, men har ikke fått noen kode. Bare ett brev der det står at kodene vil komme senest 28.04. Jeg tenker at når folk bestiller mobil er det kanskje fordi deres gamle ikke lenger fungerer eller at den som i mitt tilfelle ble stjålet. Da er det dårlig å la kundene vente opptil en måned før de kan ta den nye telefonen i bruk. Jeg har høyt mobilforbruk og bruker den veldig ofte. Når Telenor så presterer å rote bort sim-kortet mitt å så skal jeg vente på enda ett brev med kodene i? Noen som vet hvorfor dette tar så sinnsykt lang tid? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Mistet mobilen min i påsken og fikk en ny i posten tidlig i sist uke, Sony Ericsson Vivaz. Ringte Telenor på mandag fordi jeg synes det tok ekstremt lang tid for å få koden til sim kortet. De hadde glemt sim kortet mitt og sendte det med ekspress. Jeg sitter nå med det i hånden, men har ikke fått noen kode. Bare ett brev der det står at kodene vil komme senest 28.04. Jeg tenker at når folk bestiller mobil er det kanskje fordi deres gamle ikke lenger fungerer eller at den som i mitt tilfelle ble stjålet. Da er det dårlig å la kundene vente opptil en måned før de kan ta den nye telefonen i bruk. Jeg har høyt mobilforbruk og bruker den veldig ofte. Når Telenor så presterer å rote bort sim-kortet mitt å så skal jeg vente på enda ett brev med kodene i? Noen som vet hvorfor dette tar så sinnsykt lang tid? det er vel for å ungå at folk stjeler simkort og PIN-koden. du kan få simkort og pinkode hos en telenorforhandler vanligvis. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Til alle med lignende problem! Jeg har ikke fått kodene, men skrev inn 3 feil pin koder, ringte telenor og spurte om PUK. Etterpå kan du lage din egen pin kode og så er du i gang :-) Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg tenker at når folk bestiller mobil er det kanskje fordi deres gamle ikke lenger fungerer eller at den som i mitt tilfelle ble stjålet. Da er det dårlig å la kundene vente opptil en måned før de kan ta den nye telefonen i bruk. Hvis du ringer til en operatør for å bestille en ny mobiltelefon så er det ikke deres oppgave å spekulere i hva som har skjedd med din gamle telefon, eller om du har bruk for nytt SIM-kort. Jeg føler meg rimelig sikker på at ingen av de er tankelesere, og ikke kan å trylle, og er avhengige av at kundene sier fra om sine behov og mangler dersom de har noen. Først da kan operatørene imøtekomme kundenes behov, og tilfredsstille deres forventninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå