Gå til innhold

Headsett til PS3. Alternativ?

Pop-fiske

Anbefalte innlegg

Hei,

Tenkte å kjøpe headsett til PS3. Kun for chat! Prisklasse er opp til 450,- og helst bluetooth. Har høyrt om Giotech (?) og det originale headsettet til PS3. Den er jo i prisklassen min.. Men er dei bra?

Btw, har eit headsett til PC med USB. Har prøvd å koble til PS3, men eg høyrer dei, men dei høyrer ikkje meg. Har skrudd opp volum og alt..;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Tenkte å kjøpe headsett til PS3. Kun for chat! Prisklasse er opp til 450,- og helst bluetooth. Har høyrt om Giotech (?) og det originale headsettet til PS3. Den er jo i prisklassen min.. Men er dei bra?

Btw, har eit headsett til PC med USB. Har prøvd å koble til PS3, men eg høyrer dei, men dei høyrer ikkje meg. Har skrudd opp volum og alt..;)

Kjøp det originale PS3 headsettet. Har det selv og mange av kompisene mine har det. Funker drit bra.

Lenke til kommentar

Jeg har dette:

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3593100/Gioteck-EX-01-Bluetooth-Headset-For-PS3/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

Sikkert det du tenkte på? Har ikke prøvd det orginale så kan sammenlignde de.

Fordelen med det jeg linker til er at det ikke er "inni" øret, dvs at det bare hviler på den ringen rundt øret sånn at det ikke blir slitsomt for øret, noe som var en avgjørende faktor for meg. Fungerer også fint som headset til mobil o.l.

Lenke til kommentar

Jeg har dette:

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3593100/Gioteck-EX-01-Bluetooth-Headset-For-PS3/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

Sikkert det du tenkte på? Har ikke prøvd det orginale så kan sammenlignde de.

Fordelen med det jeg linker til er at det ikke er "inni" øret, dvs at det bare hviler på den ringen rundt øret sånn at det ikke blir slitsomt for øret, noe som var en avgjørende faktor for meg. Fungerer også fint som headset til mobil o.l.

Det er samme "system" med det originale headsettet også. det hviler bare på øret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...