Flimzes Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 De er vel relativt sene med de fleste nyheter til tider, ser ikke helt hvordan apple er utsatt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Irriterende at Macbook Pro 13" ikke blir oppdatert med CPU. Dette er jo den ultimate studentmacen etter min mening. Noen flere indikasjoner på når dette kan skje? Får absolutt håpe det skjer i sommer! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 svært god varmutvikling som resulterer i at viften aldri går Denne føler jeg var litt motstridende =) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Er vel heller mangel på varmeutvikling, og varmeavleding som fungerer bra. I tillegg er viftene svært lite støyende på moderate hastigheter. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hah, mente selfølgelig varmeavikling >.< Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er det bare jeg som reagerer på at den nye 13-tommeren ikke kan leveres med 7200rpm disk? SSD kan man selvsagt velge, men de er jo lovlig dyre. Har tenkt til å kjøpe meg 13-tommeren, men det var en liten strek i regninga. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har ingen ting å si. Å bytte harddisk i den maskinen er utrolig enkelt, og du mister heller ikke garantien. Dessuten så er det MYE billigere å gjøre det selv, enn å få Apple til å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Gå for den billigste 13" og sett inn SSD av eget ønske. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Irriterende at Macbook Pro 13" ikke blir oppdatert med CPU. Dette er jo den ultimate studentmacen etter min mening. Noen flere indikasjoner på når dette kan skje? Får absolutt håpe det skjer i sommer! Tviler på at MBP13 får noe annet en Core2Duo med det første. Arstechnica forklarer hvorfor Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Morro at lenovo får det til i en maskin som såvidt er en cm bredere. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Morro at lenovo får det til i en maskin som såvidt er en cm bredere. Link? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mister man ikke garantien om man bytter HDD/SSD selv? Det var nytt for meg! Takk for tipset! Første jeg gjør isåfall. En 160GB Intel-SSD vil fungere med en gang også? Trenger ikke gjøre noe annet enn å bytte den før første start? Sette den inn og alt er klart? Blir nemlig min første Mac, så jeg er temmelig grønn på dette - kun PC-bygging her i huset før nå... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mister man ikke garantien om man bytter HDD/SSD selv? Det var nytt for meg! Takk for tipset! Første jeg gjør isåfall. En 160GB Intel-SSD vil fungere med en gang også? Trenger ikke gjøre noe annet enn å bytte den før første start? Sette den inn og alt er klart? Blir nemlig min første Mac, så jeg er temmelig grønn på dette - kun PC-bygging her i huset før nå... En 80GB Intel SSD fungerte med en gang jeg hadde satt den inn. Bare å innstallere OS X så er man i gang. Og garantien beholder man. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mister man ikke garantien om man bytter HDD/SSD selv? Det var nytt for meg! Takk for tipset! Første jeg gjør isåfall. En 160GB Intel-SSD vil fungere med en gang også? Trenger ikke gjøre noe annet enn å bytte den før første start? Sette den inn og alt er klart? Blir nemlig min første Mac, så jeg er temmelig grønn på dette - kun PC-bygging her i huset før nå... VAr heller ikke noe problem med min 160 GB Intel SSD. Det eneste du trenger å gjøre er å skru ut skruene til bunnplaten. Løsne en skrue for å få ut den gamle harddisken, så er det bare putte i den nye, og starte opp Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Takler denne nye macbook pro 13(den billigste) redigering i HD, altså 720p, som er det laveste i HD? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Tror ikke det kommer til å være et stort problem, nei. Men om det går fort er vel et annet spørsmål. Spørs om programvaren er i stand til å bruke GPU, da. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Mister man ikke garantien om man bytter HDD/SSD selv? Det var nytt for meg! Takk for tipset! Første jeg gjør isåfall. En 160GB Intel-SSD vil fungere med en gang også? Trenger ikke gjøre noe annet enn å bytte den før første start? Sette den inn og alt er klart? Blir nemlig min første Mac, så jeg er temmelig grønn på dette - kun PC-bygging her i huset før nå... Gjør det samme selv. Venter min første MBP i løpet av uken, og har en Intel X-25M 160 GB G2 SSD liggende på lur her. Har sett litt rundt på nettet etter guider om innstallering, og det skal gå greit. I tillegg er det flere performance-tester av MBP med Intel 160 GB SSD på Youtube. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 ^ Husk å oppdatere firmware før du installerer OS. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 ^ Husk å oppdatere firmware før du installerer OS. Var det ikke noe bogus med den forrige firmware-oppdateringen fra Intel? Eller har de rettet den opp? I så fall, hvordan oppdaterer jeg den? MÅ jeg oppdatere den? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Var bogus med firmware før jul, er bra nå. Kan laste ned fra Intel så brenner du ut på plate og booter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå