Gå til innhold

Macbook Pro oppdateres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mister man ikke garantien om man bytter HDD/SSD selv? Det var nytt for meg! Takk for tipset! Første jeg gjør isåfall.

En 160GB Intel-SSD vil fungere med en gang også? Trenger ikke gjøre noe annet enn å bytte den før første start? Sette den inn og alt er klart? Blir nemlig min første Mac, så jeg er temmelig grønn på dette - kun PC-bygging her i huset før nå...

Lenke til kommentar

Mister man ikke garantien om man bytter HDD/SSD selv? Det var nytt for meg! Takk for tipset! Første jeg gjør isåfall.

En 160GB Intel-SSD vil fungere med en gang også? Trenger ikke gjøre noe annet enn å bytte den før første start? Sette den inn og alt er klart? Blir nemlig min første Mac, så jeg er temmelig grønn på dette - kun PC-bygging her i huset før nå...

En 80GB Intel SSD fungerte med en gang jeg hadde satt den inn. Bare å innstallere OS X så er man i gang. Og garantien beholder man.

Lenke til kommentar

VAr heller ikke noe problem med min 160 GB Intel SSD.

Det eneste du trenger å gjøre er å skru ut skruene til bunnplaten. Løsne en skrue for å få ut den gamle harddisken, så er det bare putte i den nye, og starte opp :)

Lenke til kommentar

Gjør det samme selv. Venter min første MBP i løpet av uken, og har en Intel X-25M 160 GB G2 SSD liggende på lur her. Har sett litt rundt på nettet etter guider om innstallering, og det skal gå greit. I tillegg er det flere performance-tester av MBP med Intel 160 GB SSD på Youtube.

Lenke til kommentar

^ Husk å oppdatere firmware før du installerer OS. :)

Var det ikke noe bogus med den forrige firmware-oppdateringen fra Intel? Eller har de rettet den opp? I så fall, hvordan oppdaterer jeg den? MÅ jeg oppdatere den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...