Gå til innhold

ATi Radeon 5850 og Samsung Syncmaster 2233rz

Anbefalte innlegg

Det er tydeligvis endel feil med dette skjermkortet kombinert med denne skjermen(120hz), så problemstillingen nå er om jeg rett og slett skal returnere skjermkortet og bytte til et nvidia et, eller finnes det noen med en faktisk løsning på problemet?

Har lest en haug på ATi-forumene, og det er visst ingen som finner en "enkel" løsning på dette.

Det jeg da lurte på er enten en god løsning på problemet, eller om noen kan foreslå et NVIDA-kort som er på nogenlunde samme nivå som HD5850, både i pris og eventuelt ytelse.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://forums.amd.com/forum/messageview.cfm?catid=203&threadid=123623

en del nyttig info. kanskje du har sett den allerede.

Når det gjelder nVidia kort i samme ytelsesklasse, så snakker vi om 470, problemet er at den koster fra 900 til 500 mer enn en 5850 på komplett.no (som referanse)

du kan jo prøve å bestille et kort, men jeg tror at prisene vil være høyere en stund, ettersom de virker å være lite kort samt stor etterspørsel etter de korta som er.

Kanskje du kan prøve å beskrive problemet ditt i detalj på et av de mer besøkte foruma der ute? for eksempel anandtech.com, og høre om noen har en løsning,

Lykke til

Lenke til kommentar

Har prøvd alle oppløsninger mulig, og prøvd flere spill(cod:mw2, bfbc2 bl.a.).

Problemet mitt med alle disse "twistene" på problemløsningene på amd-forumene er at det er mye tukling med BIOS-flashing og andre ting. Hele poenget med å bruke 10000 på en splitter ny pc, og forsåvidt en skjerm til 2500, er ikke at jeg skal sitte i etterkant å leite meg ihjel på en løsning som forsåvidt burde vært løst av AMD for lenge siden.

Jeg returnerte skjermkortet på angreretten igår, mtp. at jeg hentet delen(e) mine for 7 dager siden. Sitter nå å leter etter et Asus GTX 470 kort, noe som viste seg å ikke være enkelt alikevel :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...