Gjest Moskus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei, jeg lurer på om når en person er forelsket i en annen kan vedkommende skjule det når begge to kommuniserer med hverandre. Avslører øynene til den som er forelsket at vedkommende er bettatt av den andre. Nå tenker jeg på at bare den ene er forelsket og ikke den andre. La oss si at en mann er forelsket i en dame, når han snakker med henne vil hun merke at han er forelsket i henne. For da ser han rett inn i øynene hennes...... Har dere noe erfaring med det? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er det ikke vanlig å se inn i øynene på den man snakker til? likegyldig om det er hannkjønn eller hunnkjønn? Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 tja, hvor god er du i poker? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Alle som er folkevandt ser mennesker i øynene. Ville heller tippet at en forelsket person ville unngått øynene. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg er av oppfattingen at det å lese mennesker går på hele kroppspråket, ikke bare øynene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå