Lovise_84 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei Jeg var så uheldig å få en væskeskade på min W995. Sendte den inn til Kjedehuset for rep. og håp om at den kunne fikses, men fikk idag mail om at det var irr på hovedkortet, og at telefonen ikke kan fikses. Så da lurer jeg på; Finnes det noen som kan ta på seg å bytte hovedkort på mobilen? Hva vil dette evt.koste, og er det verdt det? Jeg likte denne mobilen svært godt, men syns det blir for dumt å kjøpe en helt ny en, da det er kommet flere nye og bedre på markedet. Har uansett ikke råd til å kjøpe helt ny mobil for øyeblikket, og har i tillegg bindingstid. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det er ingen offisielle verksteder som rører telefoner som er futskadet. Tviler også på at det er lønnssomt å kjøpe nytt hovedkort til den telefonen da det sannssynligvis blir veldig dyrt. Lenke til kommentar
bloga Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 jeg vil tippe at jobb+deler+frakt vil komme på ca 1800,- minst ny tlf: 2599,- uten abb. 1,- med superpluss fra telenor (totalpris: 1549,-) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Salg/kjøp/bytte skal ikke foregå på forumet. Ett innlegg som brøt med denne regelen er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå