Gå til innhold

BK: Landskapsbilder og det å være narkoman


Anbefalte innlegg

Ønsker kritikk på disse to landskapsbildene, har ikke kamerainnstillingene her, men bilde nr 2 er tatt med stativ og lang eksponering.

 

Det tredje er ett selvportrett, der jeg prøver å få fram hvordan det er å væra narkoman, og hvordan de blir oversett av samfunnet, har derfor brukt lang lukkertid for å få meg til å se litt spøkelses aktig ut, for å vise at veien er kort fra å være levendes til død.

 

 

Takk på forhånd:)

 

DarkClown

post-183561-1271245496,2025_thumb.jpg

post-183561-1271245525,5752_thumb.jpg

post-183561-1271245546,6076_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det holder at én sier ifra om størrelsen Con. Det første bildet var flott, men ble litt ødelagt av sola som var for sterk. Helst skulle du tatt det uten sola der, men det var sikkert ikke mulig. Det andre ville jeg kanskje ha tonet ned de kraftige lysene i bakgrunnen litt. Narkomanbilde var fantastisk, det var noe jeg gjerne kunne hatt på veggen.

Lenke til kommentar

Første bilde ble som allerede sagt ødelagt av litt for mye sol. Det er ingenting annet som kan konkurere om oppmerksomhet i det bilde, så det blir fort bare et bilde av ei sol. Det ser ut som den er på vei ned bak fjellene, så hvis jeg var deg ville jeg satt meg ned og ventet. Kanskje det hadde blitt et kanonbra bilde en halvtimer seinere når de siste solstrålene lyste opp tåka.

 

Nattbilde var litt for utbrent i den lyseste delen. Man ser bare en hvitt flekk og der blir det for mye lys i forhold til resten.

 

Narkoman bilde var det bare en ting å si om og det er originalt kanonbra bilde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...