ray001 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Spiller Battlefield Bad Company 2 på ps3. Og har kilt meg fast og kommer ikke videre. Noen som kan gi meg et hint på å komme videre? Har kommet meg til Sangre Del Toro der jeg skal investergere et ship(som er forsvunnet i ørken og er delvis gjemt/skjult med sahara sand). Er kommet meg nedi(er ikke sikker på om jeg skulle ha hoppet nedi da) båten, der er det bare tomme rom, og kommer meg ikke ut derfra igjen. Noen hint? Er det noen Walkthrough noen plass som er bra? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du skal springe rundt inni der litt så skal det komme en cutscene egentlig, du må kanskje klater litt for å komme frem til der du skal... Skjønt det kan være bugget slik at cutscene ikke trigges...? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg stanga på samme sted, men husker ikke eksakt løsningen. Du må inn i et av siderommene, også er det en luke + noe klatring (?) eller noe der inne. Prøv også å skyt på ødeleggbare ting... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei I enden av det ene rommet er det, helt bakerst, veltet noen reoler som du kan klatre opp på. Du ser at to av rommene er lagd for å gå på en hylle. På den hylla starter en cutscene som tidligere nevnt i tråden. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Takker, fant ut av det nå ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå