Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vi tapte. Skjønner ikke hvorfor vi skal begynne å jage mål så FORBANNA SEINT HVER KAMP. Faen da.. Og Robin er faen hjernen bak ALT vi foretar oss de siste 30. Helvete så vi har savnet deg, Robin. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Chelsea hadde vunnet ligaen uansett, hvis det er noe trøst. Det er ingen tvil om det. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Årsverste, i allefall i første omgang. Mye som må gjøres med laget før neste sesong. Håper bare ikke Cesc stikker. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Chelsea hadde vunnet ligaen uansett, hvis det er noe trøst. Det er ingen tvil om det. Det er inga trøst i det heile tatt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Chelsea hadde vunnet ligaen uansett, hvis det er noe trøst. Det er ingen tvil om det. Det er sant, men håpet hadde vært der. Alltid trist når man blir helt ute av kampen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Trist tap i dag, men Robin van Persie altså!!! Dæven døtte for en fyr. For en skuddfot, og det etter fem måneder på tribunen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 For en trist kamp ! Vet ikkje hvor jeg skal begynne. Almunia er bare helt ute og kjører. Hva faen tenker han med ? Det er jo ingen som presser ham, hvorfor tar han den ikke med fast grep. Selv utboksingen var egentlig ganske grei, helt til en drittunge med navn Danny Rose får ett sinnssykt heldig treff som han nok aldri før har greid. Men som jeg sa, Almunia skulle tatt den med fast grep. Og Silvestre er bare så dårlig at det er flaut og si at han er en Arsenal spiller. Få han ut av laget, sier jeg bare. Vil ikke ha en gammel Man U spiller i stallen som bare ødelegger for oss. Det eneste lyspunktet i dag var RVP og Campbell(spillte glimrende). RVP viste balanse, overblikk, teknikk og ikke minst skuddferdigheter. Han hadde mer skudd på mål de minuttene han var på banen, en hva resten av laget hadde hele kampen til sammen. Fantastikt Bentley Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Gutta, tenk på det. Det er antagelig bare igjen 360 minutter fotball + tillegg til vi har ny førstekeeper. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fyfaen jeg kommer til å få ufrivillig ereksjon når vi får ny keeper Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gutta, tenk på det. Det er antagelig bare igjen 360 minutter fotball + tillegg til vi har ny førstekeeper. Det trur eg ikkje før eg ser det. Og eg trur ikkje eg ser det neste sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vedder 500 på at Almunia er førstekeeperen vår til han legger opp/kontrakten går ut. Altså rundt 2 sesonger til. Deretter får vi en ikke bedre Fabianski i 5-6 år Så får vi se om det blir noe av Szczeny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå